طرح لاگون هاي اضطراري،بازيافت آب لجن و مواد را محقق می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدير اجراي طرح هاي ناحيه آهنسازي و فولادسازی فولاد مبارکه ازاجراي طرح احداث لاگون هاي اضطراري مگامدول هاي شهيد خرازي و بازيافت آب لجن و موادخبرداد.

مهرداد عبدالرحيم زاده با اشاره به اینکه لاگونهاي اضطراري مگامدولهاي شهيد خرازي از4 عدد حوضچه مربوط به ورودي لجن و2 عدد حوضچه آرامش و يک پمپخانه تشکيل شده است افزود: باتحقق این طرح آب خروجي حاصل از آن براي مصرف در فرآيند احياء مستقيم استفاده می شود .

وی با بیان اینکه ظرفيت هر حوضچه 3 هزار و 120 متر مکعب ميباشد اظهار کرد: براي احداث لاگونها و جادههاوعملیات بتن ریزی نزديک به 37 هزار متر مکعب عمليات خاکبرداري و 390 هزار کيلوگرم آرماتور برای فونداسيون و ديوارها و کف استفاده شده است.

عبدالرحيم زاده تصریح کرد: اینطرح به مدت 6 ماه آغازشده که با پیشرفت فیزیکی 65درصد همراه بوده است که با پیش بینی انجام شده کليه فعاليتها تامرداد سال جاری به اتمام و بهرهبرداري می رسد.

رييس اجراي طرح هاي توسعه آهن سازي در ادامه، جلوگيري از پراکندگي و به هدر رفتن مواد قابل بازيافت و نهايتاً انتقال به گندله سازي، بازيافت آب لجن کلاريفايرها براي استفاده مجدد پروسس احيا مستقيم شهيد خرازي و تسريع در انتقال لجن به لاگون هاي جديد احداث شده را از مزاياي احداث اين لاگون ها نام برد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.