سه پنجره واحد سرمایه گذاری در مازندران راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، استاندار مازندران در نشست شورای گفتگو دولت با بخش خصوصی با بیان اینکه اعتبارات بخش دولتی کفایت طرح های نیمه تمام را نمی کند و به تنهایی سبب رونق اقتصادی واشتغالزایی نمی شود، گفت: بخش خصوصی موتور محرکه اقتصاد کشور و منطقه است.

ربیع فلاح جلودار افزود: سه پنجره واحد سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، صنعت، معدن وگردشگری برای تسهیل و تقویت سرمایه گذاری در مازندران راه اندازی می شود.

وی گفت: بخش خصوصی در خط مقدم اجرای اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل قرار دارد.

وی افزود: دستگاه های دولتی در تحقق اقتصاد مقاومتی با بسترسازی از بخش خصوصی حمايت كنند تا كارها به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه در سال های اخير تعامل و همكاری خوبی بين دستگاه های اجرايی و قضايی در استان وجود دارد و انسجام نيروهای استانی به پيشبرد اهداف توسعه ای كمك خواهد كرد، گفت: دستگاه های اجرايی و قضايی از اين فعاليت های قانونی حمايت می كنند.

استاندار مازندران جلوگيری از موازی كاری، ايجاد پنجره واحد و پيگيری مشكلات توسعه ای استان در قالب شورای اقتصاد مقاومتی را مهمترين برنامه های كاری مديران استانی در سال 95 برشمرد.

دادستان مرکز استان نیز در این جلسه گفت: به شدت از موازی کاری در بررسی مشکلات واحدهای تولیدی خصوصی در استان جلوگیری می شود .

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه 103 پرونده مالی واحد تولیدی و صنعتی پارسال به دادگستری استان وارد شد، افزود: حمایت قضایی از کمیته های سرمایه گذاری به دور از موازی کاری انجام می شود.

وی با بیان اینکه 38 رای به نفع واحدهای تولید در استان صادر و منجر به ادامه فعالیت این واحدها شد، گفت: برای سهولت در روند کار واحدهای تولیدی و حمایت از سرمایه گذاران داخلی، دولت ریل گذاری جدید ی را در این زمینه در دستور کار خود دارد .

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، باز ، شدن ، پنجره ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.