در این یادواره از خانواده شهدای دانشجو در دانشگاه پیام نور شاهرود تجلیل شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود گفت: در  این یادوراه شهدا که به همت بسیج دانشجویی و مدیریت فرهنگی دانشگاه پیام نور شاهرود برگزار شد و تا 3 روز ادامه خواهد داشت.
دکتر علی شاهینی ضمن تقدیر از خانواده‌های معظم شهدای دانشجو گفت: جنگ تحمیلی با توان و قدرت نیروی مقاومت بسیج به سرانجام و پیروزی رسید و جوانان و رزمندگان اسلام بدون اتکا و نگاه به بیگانه در مقابل تمامی مستکبرین و دشمنان اسلام ایستادند لذا در برنامه اقتصاد مقاومتی باید از همین نیروها و تجربیات 8 ساله دفاع مقدس بصورت کاملا واقعی و عملی استفاده کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود افزود: عدم اعتماد و اطمینان به آمریکا و غرب،  توکل به خداوند متعال ،تکیه بر نیروهای کارآمد داخلی ، بهره‌مندی از توان و ظرفیت‌های ارزشمند بسیج ،استفاده ازتجربیات‌ هشت سال دفاع مقدس، پیروی و اطاعت محض از مقام معظم رهبری و تداوم راه شهدا لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است.
شاهینی اظهار داشت: عدم خودباوری ، فساد اداری و اقتصادی ، بهانه‌جویی و اظهار یأس ، ناتوانی و ناامیدی از لطف‌الهی‌، کم‌توجهی به نقش و همراهی مردم‌، وابستگی مزمن به نفت‌، بیکاری و اصرار بر اقتصاد تک محصولی از عمده‌ترین نقاط ضعف ما در اجرای اقتصاد مقاومتی است .
گفتنی است: در این یادواره علاوه بر تجلیل  از خانواده شهدای دانشجو؛ عباسی از راویان دفاع مقدس نیز به ذکر خاطراتی از جنگ تحمیلی پرداخت.
انتهای پیام / د

برچسب ها: یادواره ، شهدا ، دانشجو ، شاهرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار