رییس انجمن فلوربال گفت: امسال دو رویداد مهم در پیش داریم که مهم ترین آن مسابقات اسیایی ژاپن است.

رمضان علی دولو در گفت گو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در باره برنامه های انجمن فلور بال در سال 95 تصریح کرد:امسال دو رویداد مهم پیش رو داریم که مهم ترین آن مسابقات اسیایی فوجی ژاپن است وجام جهانی فوجی ژاپن و جام جهانی لیتوانی است.

وی ادامه داد: سال گذشته مسابقات لیگ جوانان  زیر 19 سال در دو مرحله رفت وبرگشت برگزار شد که در مجموع تیم های زنجان، قم و تهران رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

دولو افزود: امسال چون مسابقات اسیایی ژاپن را در پیش داشتیم از بین تیم های شرکت کننده در لیگ اعضای تیم ملی را مشخص کردیم و7نفربه تیم ملی دعوت شدند.

رییس انجمن فلوربال گفت: در حال حاضر تمرکز مان  برروی مسابقات فوجی ژاپن است و چون در این مسابقات تیم برتر به جام جهانی سوئد صعود می کنند بنابراین با توجه به این دو رویداد مهم اردوها ی متعددی برای تیم ملی در نظر گرفتیم.

دولو افزود: مسابقات ژاپن با حضور کشورهای نیوزیلند،ایران،سنگاپور،مالزی،وژاپن 26 شهریور ماه برگزار می شود که تیم برتر به جام جهانی 2017 سوئد صعود خواهد کرد.

رییس انجمن فلوربال گفت: علاوه مسابقات ژاپن جام جهانی لیتونی نیز آذر ما ه امسال برگزار می شود که ایران برای اولین در بخش فلوربال بانوان تیم اعزام می کند که همزمان با برگزاری مسابقات مجمع فدراسیون جهانی فلور بال نیز در دو مرحله  برگزار می شود و من نیز به عنوان رییس فدراسیو ن غرب آسیا در این نشست شرکت خواهم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار