در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اختصاص وام 10 میلیون تومانی به بازنشستگان کانون سردفتران و دفتریاران

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت:طی تفاهم نامه ای بین کانون سردفتران ودفتریاران و بانک ملی وام 10 میلیون تومانی به تمام بازنشستگان و مستمری بگیران این کانون پرداخت می شود.

محمد رضا دشتی اردکانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در گفت‌و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اعطای کارت "تسهيلات و وام بانكی" 100 میلیون ریالی به بازنشستگان و مستمری بگیران این کانون اظهار داشت: به دنبال جلسه هیئت مدیره کانون و عضو هیئت مدیره بانک ملی و تعدادی از روسای شعبات این بانک، مقرر شد، به زودی شرایطی فراهم شود تا بازنشستگان و مستمری بگیران کانون سردفتران و دفتریاران کارت "تسهيلات و وام بانكی" یکصد میلیون ریالی دریافت کنند.

وی افزود:کارت‌های "تسهيلات و وام بانكی" به مناسبت ماه مبارک رجب و در راستای تکریم و افزایش رفاه بازنشستگان و مستمری بگیران اعطا خواهد شد.

حمزه عسگری رشتیانی مدیر مالی کانون سردفتران و دفتریاران در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص جزئیات اعطای وام 10 میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری بگیران کانون سردفتران و دفتریاران گفت:دولت برای بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری و لشگری وامی تحت عنوان وام خرید کالای ایرانی در نظر گرفته است و چون بازنشستگان کانون سردفتران تحت پوشش هیچ یک از این دو صندوق نیستند در همین راستا طی تفاهم نامه ای که روز یکشنبه هفته آینده بین کانون وبانک ملی امضا می شود،وام 10 میلیون تومانی به تمام بازنشستگان و خانواده مستمری بگیران کانون سردفتران اعطا خواهد شد.

وی افزود:این وام تنها به بازنشستگان و مستمری بگیران کانون سردفتران ودفتریاران وبازنشستگان باقی مانده از دفاتر اسناد رسمی تعلق می گیرد.

مدیر مالی کانون سردفتران و دفتریاران گفت: برهمین اساس کارت های اعتباری تا سقف 10 میلیون تومان در اختیار بازنشستگان قرار می گیرد و به محض استفاده بازنشستگان از این کارت ها اقساط وام طی 36 ماه از حقوق آن‌ها کسر می شود .

عسگری رشتیانی در رابطه با شرایط بازپرداخت این وام بیان کرد:میزان سود و شرایط بازپرداخت این وام به تفاهم نامه روز یکشنبه هفته آینده بین بانک و کانون سردفتران بستگی دارد.
 
وی در مورد زمان پرداخت وام به بازنشستگان گفت: لیستی شامل اسامی تمام بازنشستگان و خانواده مستمری بگیران کانون سردفتران و دفتریاران تهیه و در اختیار بانک ملی قرار گرفته است و به محض امضا تفاهم نامه با بانک این طرح عملیاتی می شود و افراد می توانند با مراجعه به بانک کارت ها را دریافت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار