شهردار قم بیان کرد: 40 درصد از سهم مرکز تجاری سالاریه به شهرداری قم اختصاص دارد که اکنون با دریافت 60 درصد سهم دیگر از سهم بخش خصوصی این مرکز و واگذاری به بانک ملی نزدیک به 440 میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری قم پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مرتضی سقائیان‌نژاد با بیان اینکه وزارت کشور نمی‌تواند در مورد ادغام و ایجاد سازمان‌های شهرداری‌ها تعیین تکلیف کند، گفت: شوراهای اسلامی شهر باید چارچوب عملکردی شهرداری‌ها را تعیین کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری به سمت مدیریت شهری الکترونیکی در حال حرکت است، افزود: در برخی از کلانشهرها فناوری اطلاعات به شیوه مطلوبی مورد توجه قرار گرفته زیرا از اهمیت بسیاری برخوردار است و امور مختلف شهری باید به سمت هوشمندسازی سوق داده شود.

شهردار قم یادآور شد:سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از سازمان‌هایی است که باید در شهر قم تقویت شود، اکنون حجم فعالیت‌های این سازمان در شهر تهران فراتر از یک سازمان است و می‌تواند به سازمان کلیدی شهرداری تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری بخشی از بدهی‌های شهرداری قم به بانک ملی پرداخت می‌شود، گفت:40 درصد از سهم مرکز تجاری سالاریه به شهرداری قم اختصاص دارد که اکنون با دریافت 60 درصد سهم دیگر از سهم بخش خصوصی این مرکز و واگذاری به بانک ملی نزدیک به 440 میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری قم پرداخت می‌شود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه 100 میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری قم به بانک ملی با واگذاری واحدهای تجاری میدان امام خمینی(ره) رفع می‌شود، تصریح کرد: مصوبات مذکور برای رفع بدهی‌های شهرداری در سال گذشته توسط شورای اسلامی شهر قم مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار