معاون اجرایی رئیس جمهور به همراه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در آستانه سفر هیئت دولت یازدهم صبح امروز وارد گرمسار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد شریعتمداری در سفر یک روزه به شهرستان گرمسار و در آئین افتتاح آزمایشگاه صنعت ساختمان و مواد غذایی این شهرستان ضمن اشاره به سفر صبح سه شنبه هیئت دولت به استان سمنان، گفت: تمامی طرح ها و پروژه های مربوط به استان طی پروسه ای طولانی مدت مورد بررسی قرار گرفته اند و طرح هایی که با رفاه و زندگی مردم سرورکار دارند، به صورت ویژه در این سفر استانی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: مطالبات استان سمنان از دولت بالغ بر ۲۲هزار میلیارد تومان است و این در حالی است که کل بودجه عمرانی دولت به این میزان نمی رسد اما با این حال سعی می شود تا در بررسی طرح های عمرانی و اقتصادی تا حد توان دولت کوتاهی صورت نگیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت سعی در جبران برخی عقب ماندگی ها در استان ها خصوصا سمنان دارد، گفت: دولت یازدهم با اتخاذ سیاست های اجرایی ویژه در بخش های مختلف سعی در جبران عقب ماندگی های موجود در برخی استان ها دارد که نگاه ویژه به طرح های نیمه کاره و افتتاح نشده در عرصه های مختلف راه، ورزش، توسعه، صنعت و ... از جمله این سیاست ها است.

وی افزود: یکی از مهمترین ویژگی های اقتصاد مقاومتی وابسته نبودن به نفت است که با تلاش های صورت گرفته در بدنه دولت و رشد و توسعه اقتصادی کشور پس از رفع تحریم ها امیدواریم به این مهم دست یابیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور در پایان گفت: برای رفع موانع تولید و مشکلات واحدهای صنعتی در استان علاوه بر اعتبارات معمول استانی و ملی، ردیف اعتباری نیز از تسهیلات بانک مرکزی به استان سمنان واگذار شده است که کمیسیون رفع موانع تولید به ریاست استاندار سمنان می تواند از این اعتبارات در راستای آغاز حرکت شتابان رشد و توسعه در استان بهره گیرد.

انتهای پیام/ه-ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار