مدیر صنعت ،معدن و تجارت شهرستان خوی افزود : مجموع سرمایه گذاری در این واحدها بیش 4 هزار میلیار ریال است که با بهره برداری ازآنها برای بیش از 2700 نفر در بخش صنعت شهرستان خوی شغل ایجاد می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ یحیی کاظمی طبق برنامه بازدید های دوره ای و مستمر به منظور بررسی وضعیت و رفع موانع و مشکلات تولید از واحدهای تولیدی و کارخانجات واقع در شهرک صنعتی شهرستان خوی بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحدها قرار گرفت.

فرماندار خوی در بازدید از واحدهای صنعتی در دست ساخت اظهارداشت : در دوسال گذشته با بیش از 750 میلیار ریال سرمایه گذاری بخش خصوی در راستای اقتصاد مقاومتی 33 واحد تولیدی صنعتی در شهرستان خوی احداث و به بهره برداری رسیده است .

سیوانی با بیان این اینکه این مقدار سرمایه گذاری نسبت به دو سال قبل 2 برابر افزایش داشته است افزود : در این مدت طرح توسعه 8 واحد تولید و صنعتی بزرگ ازجمله کارخانه نساجی و کارخانه قند خوی نیز اجرایی شده است .وی گفت : در این مدت بیشترین سرمایه گذاری در بخشهای صنایع فلزی ، منسوجات و صنایع تبدیلی بوده ودر این واحدها بیش از 580 نفر اشتغال ایجاد شده است .

برچسب ها: خوی ، معدن ، تجارت ، سرمایه ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.