دو نماینده هندبال استان اصفهان در هفته ششم مرحله دوم لیگ برتر هندبال برای صعود در جدول لیگ با هم روبرو می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،لیگ برتر هندبال مردان پس از وقفه‌ای حدودا 40 روزه به دلیل برپایی اردوی تیم ملی و مسابقات انتخابی المپیک، از امروزبا برگزاری 4 دیدار همزمان دوباره از سرگرفته می‌شود.
در یکی از دیدارهای این هفته دو نماینده استان اصفهان یعنی فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری کاشان از ساعت 17 امروزدر کاشان مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. دیداری که نتیجه دور رفت آن با اختلافی میلیمتری به سود سپاهانی‌ها رقم خورده بود.
سپاهان از پرافتخارترین تیم‌های هندبالی کشور که امسال با ترکیبی جوان پا به میدان نهاد، اکنون در رده پنجم گروه قرار دارد و در صورت پیروزی مقابل کاشان و همچنین با توجه به دیدارهای سخت هیئت هندبال تهران و مس کرمان و امتیاز از دست دادن احتمالی این دو تیم شانس صعود به رده سوم را هم دارد.
شهرداری کاشان هم  که در دیدار رفت مقابل سپاهان هم عمکلردی بسیار قوی داشت و تنها در ثانیه‌های پایانی با یک امتیاز بازی را به تجربه حریف واگذار کرد، در صورت پیروزی در این دیدار و نتیجه نگرفتن هپکو و سنگ آهن شانس صعود به رده‌های بالاتر جدول را دارد و باید دید در نهایت برنده این تقابل جذاب چه تیمی خواهد بود.                                                                                               
 درهفته ششم مرحله دوم لیگ برتر هندبال امروز همزمان با دیدار دو تیم شهرداری کاشان وسپاهان اصفهان تیمهای سنگ آهن بافق با نفت و گاز گچساران ،هپکو اراک با مس کرمان و منیزیم فردوس با هیئت هندبال تهران رقابت می کنند. 




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.