معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل آموزش و پرورش جهت اجرای طرح استعدادیابی در مدارس سراسر استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مسعود قبادی ، ورزش را یکی از واحدهای درسی مورد نیاز دانش‌آموزان در مدارس دانست و اظهار کرد: توجه به ورزش از سنین پایین باید به عنوان امری لازم و ضروری زندگی به دانش‌آموزان آموزش داده شود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از استقرار مراکز استعدادیابی ورزشی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: این مراکز از مهرماه هر سال جهت شناسایی استعدادهای برتر ورزشی در مدارس استان فعال هستند.

قبادی، ورزش را موثرترین عامل جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و شبیخون فرهنگی دانست و اذعان کرد: باید دست به دست هم داده و با سوق دادن جوانان و نوجوانان به سمت ورزش، ضمن اینکه آنها را از خطرها دور نگه داریم، حرکتی موثر در پیشرفت ورزش استان ایجاد کنیم.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، ظرفیت‌های موجود در استان را اساس حرکت به سمت آرمان‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: درست است که امکانات و اعتبار در همه زمینه‌ها کم است اما باید همت کرده و با استفاده مطلوب از داشته‌هایمان گامی موثر و مفید جهت توسعه استان برداریم.

این مسئول با اشاره از اجرای المپیاد امیدهای ورزشی توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان، بر تشکیل اتاق فکری متشکل از نیروهای علمی، آکادمیک و اجرایی فعال تاکید کرد و بیان داشت: باید با کمک چنین نیروهایی برنامه‌ای جامع و قابل عمل بر اساس منابع موجود تدوین کنیم تا بتوانیم به وسیله آن به توسعه ورزش استان کمک کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش آمادگی کامل جهت اجرای طرح استعدادیابی در مدارس سراسر استان را دارد، افزود: ورزش و جوانان استان باید توجه داشته باشد آموزش و پرورش تنها استعدادها را شناسایی و معرفی می‌کند.

وی تصریح کرد: توجه، پرورش و توسعه این استعدادها باید در دستور کار ورزش و جوانان استان قرار گرفته و با حمایت و توجه به افراد با استعداد آنها را جهت شرکت در مسابقات ملی و بین‌المللی پرورش داده و آماده کنند.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.