پای پسری ۱۶-۱۷ ساله در میان است که هیچ کدام از هم محلی‌ها باور ندارند این جنایت به دست پسر سربه زیر محله روی داده است.

راز جنایت ستایش از زبان مادر متهم به قتل / «امید» پسر سربه زیر محلهبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان تحقیقات جنایی درباره جنایتی که در آن دختری 6 ساله به نام «ستایش» قربانی شده درحالی ادامه دارد که هنوز مشخص نیست متهم این پرونده آنچه روی داده را به تنهایی مرتکب شده باشد. این در حالی است که کارآگاهان پلیس 2 شب قبل این پسر را برای بازسازی صحنه قتل به خانه اشان آوردند.
 
گفته می شود کارآگاهان پلیس علاوه بر پسری که در همسایگی خانه «ستایش» زندگی می کرده از 2 همکلاسی او نیز تحقیق کرده اند و تحقیق درباره این جنایت از یکی دیگر از پسران این محله نیز جریان دارد. با این حال تا لحظه تنظیم این گزارش هیچ اظهارنظر رسمی از سوی پلیس و دستگاه قضایی مبنی بر اینکه این جنایت با همدستی فرد یا افرادی رقم خورده باشد مطرح نشده است.  

یک جنایت دو قربانی
 
ماجرای گم شدن «ستایش» به بیست و یکمین روز بهار امسال در خیرآباد ورامین واقع در جنوب‌شرقی تهران برمی گردد. درست یک هفته قبل از آنکه شبکه های اجتماعی از ماجرا با خبر شوند «ستایش» در کوچه تو در تویی که از خیابان اصلی خیرآباد به سمت غرب می رفت گم شد.

هوا تاریک شد و از ستایش خبری نشد. پدر ستایش بعد از آنکه موضوع را به پلیس گزارش داد، عکس او را روی برگه هایی چاپ کرد و به دست کسبه و اهل محل سپرد تا او را در یافتن دختر بچه اش کمک کنند.

«شیرآقا قریشی» پدر «ستایش» علاوه بر این دختر که مهرماه امسال 6سالش تمام می شد یک پسر و یک دختر دیگر داشت و به صورت روزمرد در منطقه کار می کرد.

اهالی محل در خیرآباد همدیگر را می شناسند و خیلی زود خبر گم شدن «ستایش» سر سفره شام در خانه ها زبان به زبان شد.
 
کوچه ها و خیابان های خیرآباد را با «بوستان» شماره گذاری کرده اند. بوستانی که این ماجرا در آن رخ داد، کوچه ای است که درابتدا عرض آن به زحمت یک خودرو را در خود عبور می دهد، گمان می کنید بن بست است.

 اما در انتهای این کوچه یک راه باریک هست که مثل علامت یک پیچ خطرناک در جاده ها از میان خانه هایی می گذرد. دو پیچ در راه دارید که کاملا قائمه است. حتی اگر دوچرخه برانید هم نمی توانید این مارپیچ باریک را به راحتی بگذرانید. بعد از دو پیچ قائمه مسیر، یک خانه دو طبقه کوچکِ بدون نما هست که دری خاکستری رنگ دارد و اعلامیه مجلس ترحیم ستایش روی آن چسبیده است.
 
خانه ستایش حیاط ندارد. بعد از خانه آنها 2 در دیگر، یعنی دو خانه دیگر را که رد کنید به دری آبی رنگ می رسید که خانه ای حیاط دار است. آن شب که ستایش گم شد حرف گمشدن این دختربچه در این خانه درآبی هم مطرح شد.

خانه ای که حالا بعد از ازدواج 3 دختر بزرگ خانواده، فقط پدر، مادر و پسری 16 ساله در آن زندگی می کنند. مادر خانواده رو به پسرش کرد و گفت: «امیدجان تو ستایش را ندیدی؟ پدر و مادرش از غروب در به در، در جستجوی او هستند. معلوم نیست چه بلایی سرش آمده است».
 
 
«امید» اما با تاکید به مادرش جواب داد: «مگر می شود؟ مگر بچه آجی گم نشده بود در مدرسه پیدایش کردیم. حتما او هم جایی است که پیدا می شود».
 
اما حالا مادر «امید» اصلا باور ندارد که چنین گفتگویی بین او و پسرش رد و بدل شده در حالی که آن شب پسرش می دانسته بر سر «ستایش» چه آمده است.

حالا تقریبا بعد از یک هفته تحقیق، پلیس «امید» را به کانون اصلاح و تربیت می سپارد تا تحقیقات پرونده این جنایت کامل شود.

 اما هیچ کس در این محله باور ندارد که «امید» مرتکب چند جنایت شده باشد؛ سخن از «ربودن»، «آزار و اذیت»، «قتل» و «ریختن اسید روی بدن مقتول» به میان آمده است.
 
خانواده امید که هیچ نمی دانند. از خود می پرسند این اتفاقات در کجای خانه‌شان روی داده است.

گویا فردای روزی که «ستایش» گم شده بود «امید» به دوستش گفته بود که چه اتفاقی افتاده است و برای انتقال جسد دختربچه به کمک نیاز دارد.

همین سبب شده بود ماجرا به پلیس اطلاع داده شود و راز ناپدید شدن «ستایش» برملا شود.

مطابق هر پرونده دیگری که متهم آن فردی زیر 18 سال باشد همه مراحل تحقیق به صورت کاملا محرمانه باید انجام گیرد.
 
اما وقتی جمعه گذشته مراسم ترحیم این دختربچه برگزار شد شبکه های اجتماعی از آنچه مردم محل درگوشی می گفتند با خبر شدند و موجی درگرفت؛ موجی که به شکل یک کمپین هم درآمد؛

«#من_ستایش_هستم». حالا جنایتی رقم خورده است که یک قربانی آن دختری شش ساله است که دنیای کودکی اش دوامی نداشت و قربانی دیگر آن پسری است که هنوز به سن قانونی نرسیده و آنچه کرده سرنخ عمق یک زخم است؛ زخمی اجتماعی.

راز جنایت ستایش از زبان مادر متهم به قتل / امید؛ پسر سربه زیر محله بود 


*اصلا نمی توانیم باور کنیم

 
جمشید یکی از کسبه محل که آهنگری دارد گفت: من خانواده آنها را می شناسم. اصلا این خانواده جوری نیستند که فکر کنید بچه شان دست به چنین کاری بزند. این خانواده شهید داده اند، خیلی خانواده محترمی هستند.
 
مردی که در خیابان اصلی خیرآباد، بساط پهن کرده است هم گفت: من خانواده مادر این پسر را هم می شناسم. همه متدین و مذهبی هستند. پدرش هم فرد آرام و خوبی است. هیچ کس باور نمی کند که چنین کاری کرده باشد.
 
رحمت، یکی از همسایه های این دو خانواده نیز  توضیح داد: از وقتی این اتفاق افتاده هر دو خانه خالی است. هیچ کدام از خانواده ها نیستند. هر دو خانواده را می شناختم و با آنها سلام و احوالپرسی داشتم. حتی این پسربچه را هم می شناسم. سر به زیر و آرام است. حتی شیطنتی هم از او ندیده ام.
 
*فرزند آخر یک خانواده معمولی

امید فرزند چهارم یک خانواده است که او تنها پسر آن و آخرین فرزند آن محسوب می شود. پدرش کارمند یکی از نهادهای دولتی و مادرش خانه دار است.

 بنابر شواهد موجود پدرخانواده همه تلاشش برای تامین خانواده و سامان دادن دختران بوده است.

هر سه خواهر امید ازدواج کرده اند و او دایی 5 کودک محسوب می شده است. امید کلاس سوم راهنمایی (سوم متوسطه اول) است.

گویا وقتی سه ماهه بوده تشنج کرده مادرش در حالی که به هنگام خواب دهان او را پر از کف دیده به بیمارستان منتقلش کرده است. بعد از آن مرتب دارو مصرف می کرده و به گفته مادرش پای چپش را نمی توانسته درست حرکت دهد. اما هیچ کس هیچ رفتار مشکوک و سئوال برانگیزی از امید ندیده است که کوچکترین ظنی به دست داشتن او در این کار منتهی شود.
 
مادرش درباره روز حادثه گفت: آن روز می خواستم با دخترم برای خرید رویه مبل به بازار برویم که وقت آمدن پسرم از مدرسه شد. دلشوره داشتم. این اواخر مدرسه گفته بود با دانش آموزی رفت و آمد دارد که اهل شر و شیطنت است. برای همین زود برگشتیم. حتی غروب که گفتند «ستایش» گم شده از امید هم درباره اش پرسیدم.
 
*هیچ مشکل انضباطی نداشت
 
مدرسه ای که امید در آن درس می خواند هم در همین محله است. تقریبا 10 دقیقه پیاده روی است. مدرسه همان اوایل خیرآباد است و بعد از چند کوچه نوبت به کوچه محل زندگی امید می رسد. مدیرمدرسه ای که «امید» در آن درس می خواند نیز به پرسش های خبرنگار پاسخ داد. او تاکید کرد که «امید» هیچ مشکل انضباطی نداشته است.
 
مدیر مدرسه اما در پاسخ به این پرسش که مادر متهم ادعا کرده نسبت به نشست و برخاست پسرش با یکی از بچه های مدرسه به آنها تذکر داده اند گفت: هیچ مورد انضباطی نبود که بخواهیم به خانواده امید اطلاع دهیم، اما وضع درسی امید مناسب نبود.
 
*جایی که جنایت رخ داد کجاست؟
 
با توجه به اینکه پلیس هنوز در حال تحقیق است و از جزییات این ماجرا گزارشی منتشر نکرده است مشخص نیست جسد «ستایش» به طور مشخص در کدام نقطه از خانه ای که امید در آن زندگی می کرده کشف شده است.

 بنا به گفته اعضای خانواده امید، از چندی قبل پدر خانواده واحدی در طبقه فوقانی خانه ساخته بوده است. امید نیز مدتی بوده که وسایلش شامل لپ تاپ و کتاب های درسی اش را به طبقه بالا برده بوده است. این طبقه بنا به توصیف اعضای خانواده شامل یک هال، یک اتاق، یک سرویس بهداشتی و یک حمام و آشپرخانه کوچک می شود.

مادر «امید» گفت: من آن روز با جارو برقی خانه را جارو کردم اما هیچ چیز مشکوکی نظرم را جلب نکرد. اصلا نمی توانم باور کنم که این کار در خانه ما انجام شده باشد.

با این حال هیچ یک از اعضای خانه بعد از فک پلمپ خانه به آنجا نرفته اند و از آخرین وضع خانه با خبر نیستند.
 
*از سفارت افغانستان هم آمدند
 
یکی از همسایه ها درباره خانواده «ستایش»  گفت: چند روزی هست که در خانه نیستند. اما شنبه بعدازظهر از سفارت افغانستان آمده بودند با آنها صحبت کنند.
 
منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
فکر نمی کنید باگذاشتن این اخبار توفضای مجازی هممون داریم اشاعه فحشا می کنیم؟؟؟؟و این از خود فحشا بدتره؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
این آدم رو باید اعدام کنن اگه اصلا خانواده قاتل پولم بدم پول که میاد ولی دخترش نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خداوندا لحظه ای مارا به خود وامگذار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
بازم از این اتفاقها میفته باید برای نوجونها فکری کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
مطالب بالا راکامل خواندم بعضی نظرات خوب بود امابیشترانها خیر .........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
اللهم العجل والیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
قاتل قاتل است عرب و عجم سیاه و سفید خوب و بد ندارد باید به مجازات برسد این حد اقل کاری است که از دست قضات برمی آید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
عامل اصلی این جنایت ها فقر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
ازآن نترس که های وهوی دارد/ازآن بترس که سربه زیردارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا به خونواده ستایش صبر بده و ببخشن ما ایرانی ها رو که میزبان بدی براشون بودیم اما بدونید همه ایرانی ها این طور نیستن و با عمق وجود از این کاری که اون پسر نادان در حق ستایش کوچولو کرده ناراحتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
آخه آدم چی بگه!
بچه نادون تو که اون بی گناه معصوم روکشتی، اسید ریختنت دیگه چی بود احمق
وقتی پدر و مادرای......برا بچشون موبایل های اندروید و لپ تاپ و... میخرن و بچه رو با اینترنت پرسرعت تنها می ذارن و هیچ نظارتی ندارنمیشه این

اه.............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعا آدم نمیدونه چی بگه؟!؟!
چقدر باید بشر بی وجدان باشه تا چنین کاری بکنه.
برای این پسر که حتی لیاقت فحش هم نداره و اگه بهش بگیم حیوون توهین بزرگی به حیوانات کردیم، تنها اعدام کافی نیست
باید تا آخره عمرش تحت شکنجه باشه تا شاید مرحمی بشه برای خانواده اون دختر طفل معصوم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
ستایش زندگی نکرد قاتلش نباید زندگی کند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
افغانی یا ایرانی بودنش مهم نیست مهم اینه که ستایش یه دختر بچه مظلوم بود...متاسفم واسه اینجور پسرا....من به دختر افغانی هستم افتخارم میکنم این که مال کدوم کشور باشی مهم نیست این مهمه که انسان باشی....آدم بودن مهم نیست آنسان بودن مهمه. ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
عجب روزگاری شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
با سلام این جانی باید تکه تکه شودش هرروزبایداعدام شود با چاقو پوستش بکنند و تکه تکه کنند تا درس عبرت دیگران شودش طفل ۶ساله سرم داره سوت می کشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
بایدعین اینکاروباقاتل کرد..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
من ازتمام برادران وخواهران ایرانی که جانبدارانه نظرندادن وازروی حق وعدالت وکرامت انسانی نظردادن سپاسگذاری میکنم جنایت ازطرف هرکه درهرکجای دنیا رخ بدهدمحکومه..انشاالله که عدالت اجرا بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
من چند روز پیش یه فیلم خارجی دیدم که همچین کاری کرده بودن. تا همین الانش نمیتونم غذا بخورم که 24 سالمه.
این امیدخان چجوري تونست همچین کاری بکنه تعجب میکنه ادم.
خدایا خودت به حال مون رحم کنه
-
ناشناس
۱۳:۳۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
کاش با خود امید مصاحبه شود و اطلاع رسانی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
موضوع اینه که مخالفان حکم اعدام قطعا جلوی این کار رو میگیرن همین میشه که هر روز بیشتر از قبل شاهد چنین جنایاتی هستیم. بعد میگن چرا جلوی این همه جنایت گرفته نمیشه.. شما به من بگید چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
دوستی که میگه امید اگه یک سال پیش ازدواج میکرد همچین اتفاقی نمیفتاد......پسر جاهلی که سنگ و انسان در مقابل او فرقی نداره چه میفهمه محبت به زن چیست؟!!!!که بیاد ازدواج هم بکنه.انسانی که بچه شش ساله رو اینگونه مثل داعشی ها از بین ببره انسان نیست .قلب انسان واقعی تحمل شنیدن همچین خبری رو نداره چه برسه به ارتکابش.اگر ثابت بشه امید این جنایت رو انجام داده باید باید باید اعدام بشه ................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
چرا سعی دارید با تاکید بر کم.سن بودن این پست تر از حیوان او را از مجازات اعدام ک باز هم کم است,نجات دهید؟نتیجه چنین عملی تربیت نادرست خانواده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
اگه زیر هجده ساله باید همون بلا را سرش بیارن بعد اعدامش کنن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
فقط این اشغال و لجن اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
واقعا متاسفام که در دنیایی هستم که به خاطر چند لحظه از همه چیشون میگذرن همچین ادمایی کم نیست ولی دیگ در این حد ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
خدا ازش نگذر
United States of America
ناشناس
۲۳:۴۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
بایداعدام بشه مثل قاتل روح الله داداشی.اونم17ساله بودولی اعدام شد.خدا به خانواده قریشی صبربده.
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
این اتفاق نشان دهنده یک مشکل بزرگ اجتماعی است که متاسفانه تا کنون فقط با سر پوش گذاشتن روی آن از کنارش به راحتی گذشتیم ...............
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
بهش تجاوز جنسی شده بعد به قتل رسیده و برای از بین بردن جسد از مقدار زیادی اسید استفاده کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
عکس پسر سر بزیر رو بزارید همه ببینن سر بزیر بوده....یا شما میگین سر بزیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
ستایش افغانی بود یا امید؟
خدا به خانوادش صبر بده
Iraq
ناشناس
۲۲:۳۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
بالاخره نفهمیدیم که ستایش چجوری مرد و چه بلائی سرش آمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
بخشش لارم نیست، اعدامش کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
باید خود این قاتل را انقدر اسید پاشی بشه تا به امثال انسانهای انسان نمای اشغال درس عبرت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
خدا به خانواده اش صبر دهد .تسلیت
قلب آدم به درد می آد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
ما مردم ایران از عموم مردم افغان بخاطر این فاجعه عذر خواهی میکنیم و از مراجع قضایی خواستار اشد مجازات برای قاتل را داریم.خدا به بازماندگان این خانواده صبر عنایت کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
باید به خدا پناه برد وسوسه شیطان یک لحظه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
خدا همه رو هدایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
آخه اشرف مخلوقات یعنی این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
این نتیجه پای لب تاب فیلم ناجور دیده زده به کلش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
این جانی اعدام نمی شود.سرنوشتش معلومه.میره زندان تا بشه18ساله.بعدش اینقدر خانواده مقتول رو بالا پایین میکنن تا عفو کنه
همانطور که میدانیم در عفو لذتی هست که در انتقام نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
واقعا باعث تاسفه و فکر می کنم اعدام هم کم باشه واسش
......................
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
ما هم با مردم و خانواده ستایش و مردم شریف افغانستان هم دردیم و دلیل نمیشه این دست رفتارها بین ما ملت واحد افغان و ایران جدایی بندازه
خدا صبرشون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
خیلی شوک اوره، متاسفم.خدا صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
ستایش چجوری کشته شد با چاقو یا ...خواهشا توضیح بدید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
به نظر من باید بلایی سر این پسر آورد که عبرتی بشود برای دیگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
سلام امروز ازکانال شما خیلی خوندیم ولی نفهمیدیم چطوری این طفل معصوم به قتل رسیده بالخره که مردم میفهمن!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
خدا به خانواده اش صبر دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
اگه اون کار شر آوری که تو ذهن همگیمون استراانجام داده باید این پسر را در اسرع وقت زجر داد وبعدش اعدامش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
خب چی براچی کشته و کجا و چطوری ...انگیزش چی بوده
Germany
ناشناس
۱۹:۳۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
خدا به خانواده‌اش صبر انشاء الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
این ماجرا نشان از یه زخم بزرگ هستش توی جامعه ی امروزی ما
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
سلام میشه توی دو سه خط بنویسید چی شده؟؟؟ این همه میخواستم بخونم ادامه تحصیل میدادم ،ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
اعدام در ملع عام
United States of America
ناشناس
۱۹:۲۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
حکم اعدام خنده دار خواهد بود برای این زاده شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
من ب عنوان یک ایرانی خجالت میکشم از خانواده ستایش کوچولو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
به نظر من این جانی فاسد باید تکه تکه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
تو هم با این طرز تفکرت واقعا متاسفم برات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
اصلا مگه جرم امید ثابت شده که شما انقدر با اطمینان دارید در موردش مطلب منتشر می کنید؟ پای آبروی یک خانواده در میونه ها... بنظرم همه این صحبتها رو باید بعد از اثبات جرم زد نه حالا که در حد اتهامه..یه درصد هم احتمال بدید ثابت بشه کار اون نبوده..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
خدا به خانوادهاش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
.پدرها پسرانتون رو رها نکنین. این بچه که درس خون هم که نبوده سربه زیر بودن که تو این سن یعنی ضعف و سرخوردگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
خداوند صبر دهد به خانواده اش حتی خواندن این حادثه دل هر انسانی را به درد می آورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
،چرا هر سایتی یه اسمی براش انتخاب کرده
Germany
ناشناس
۱۷:۵۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
خدایا کمک امید کن تا از شر شیطان نجات پیدا کنه.اول جوونیشه و وای به حال خواهرای امید که امید چشم و چراغشونه.خدایا به خواهرای امید صبر بده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
سلام و خسته نباشین.
کاری که این پسر انجام داده درست نیست. باید حتما اعدامش کنن یا قصاص. خون ستایش نباید پایه مال بشه خدارو خوش نمیاد. من از خانواده مقتول یه سوال دارم
اگر همچین کاری با دختر خودتون هم بکنن باز م دروغ میگین؟؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
با اين همه توضيح آخر ماجرا معلوم نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
اگه اونطوری که احالی محل میگن امید بچه سر به زیری بوده حتما همدستی هم داشته
انشالله که هرچه زود تر خاطی این کار را پیدا و به سزای عمل پلیدش برسونن
خداوند به خانواده ان دختر صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
باید اعدامش کنن پسررو تا درسی بشه برای بقیه جوانان. اگر دختر خودشون هم بود باز هم خانواده قاتل دروغ میگفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
دنبال چی می کردی؟؟؟؟ خوب معلومه چرا وچه جوری به قتل رسیده.حتما باید مثل فیلم های ترسناک لحطه به لحطه رو توضیح بدن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
چیزی که مهمه اینه که یک دختر قربانی شده فرقی نداره ایرانی یا افغانی باشه مهم اینه که یک دختر بی گناه قربانی نقشه شوم اون پسر شده که باید به اشد مجازات برسه این پسر همه راه ها رو رفته ربودن ازار جنسی قتل و ریختن اسید روی بدن اون دختر بی گناه واقعا تاسف باره که این اتفاقات توسط یک پسر 16 ساله واسه یک دختر 6 ساله افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
نوشته که چه اتفاقی افتاده.تجاوز کرده و کشته و با اسید میخواسته از بین ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
شمافقط ازامید تعریف کردید
ازقدیم گفته اند ازآن نترس که های وهوی داردازآن بترس که سربه توی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
خدا لعنت کند چنین پسران بی شرفی را که آبروی خانواده ای زحمتکشی را زیر سوال میبرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
اون یه قاتل هستش یه دخترک بی گنا کشته بی انصاف باید اعدام بشه. اعدام .بعد جهنم بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
اینکه مادر امید گفته از کودکی مشکل داشته بهانه‌ای بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
آخرش نفهمیدیم امید چه کار کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
کاملا راست هست از قدیم میگن از آن نترس که های و هو دارد از آن بترس که سر به زیر دارد.منم یه مزاحم تلفنی داشتم نمیدونستم کیه بعدا فهمیدم آبدارچی ادارمان بود که از خجالت سرش رو بالا نمیاورد و همکارهام باور نمی‌کردن کار اون بوده باشه. اونایی که زیادی سر به زیر هستند یه مشکل و کمبود روانی دارند.سربه زیری اونا به خاطر نجابت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
سکوت سرشار از ناگفتهاست..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
این وحشی باید تکه تکه بشه
خدایا ب خانواده ستایش کمک کن دا غ رو تحمل کنن
و کشورمون از این جانیا در امان باشه
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
والا ما سوم راهنمایی بودیم فکری جز بچگی و درس و مشق نداشتیم،خدا به دادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
همه ما ایرانیان، این حادثه تلخ را به افغانی های همدین و هموطن خود تسلیت میگوییم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
خدا همه رو هدایت کنه
انسانیت نگین بشریت هست و عقل نگین انسانیت ووقتی شهوت وخشم درکار باشد عقل و انسانیت میرود
فرقی نمیکنه ایرانی باشی یا افغانی یا هرکس دیگه
دیروز دختران ایرانی توسط افغانها ربوده و موردتجاوز و کشته شد امروز دختر افغانی توسط جوان ایرانی
همه خالق خداهستن و انسان و دارای عقل و شعور
قبل از اینکه این قضیه رو بزرگ کنید و باعث نفرت افغانها از ایرانیها و برعکس شودید بیایید اتحاد و همدلی و مسلمانی خود را بیشتر کنید تا در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم
اگه این قضیه در فضای مجازی زیاد بازتاب داده بشه قطعا قربانیان زیادی خواهد داشت
پس میتونید فضای مجازی رو برای تربیت افراد و آگاهی دلدن به افراد قرار دهید تا شاهد چنین حوادثی نباشید ان شاالله
خداوند روز به روز بر حیا و عفت و پاکدامنی و ایمان و انسانیت همه ما بیفزاید
Australia
ناشناس
۱۵:۱۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
خبر ناقص بود، نگفتید چطور فهمیدن کار امید بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
درباره چیزی که شنیده ام و نمیدانم که اینگونه هست یا نه ابتدا به ان دختر تجاوز کرده است سپس ان را تکه تکه کرده است و سوزانده است و روی جسد ان اسید ریخته است اما به وسیله دوستش لو رفته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
خب پس چطوری کشته بودنش ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
شاید سختگیر خانواده و نبود رابطه خوب باعث این حادثه شده خدا صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
متهم حقش فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
واقعا چی بگم درسته که افغان بوده ولی آدم این بلا رو سر یک مرغ هم در نمیاره.جنایت کار.از آن نترس که هایو هو دارد از آن بترس.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
وای برما بچه هامون دارند به کجا میرسند
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
انسان بودن پیشکش.................

حداقل سعی کنیم حیوان خوبی باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
اي واي! خدا رحمتش كنه، خدا به خونوادش صبر بده
-
ناشناس
۱۳:۵۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
چجوری فوت کردستایش؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
یک کودک بیگناه!!! خدا به خانواده ش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
خب آخرش چی؟؟؟
امید چرا کشته؟
چحوری کشته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
البته این موجودعجیب وغریب زمینه این رو داردکه درآینده به قاتل زنجیره ای وخطرناک تبدیل بشه نبایدازاین مسیله به سادگی واحساسی گذشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
بالاخره چجوری کشتش؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
واقعا چرا از 15 سالگی ازدواج شروع نمیشه که این اتفاقات نیفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
اعدام در ملا عام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
خدا رحمتش کنه و ب خدا ب خانوادش صبر بده
۱۲
آخرین اخبار