ارومیه؛

امروز برخورداربودن ارتش و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ، ازويژگي هاي منحصربه فردي، در میان ارتش های منطقه و جهان

امروزارتش وسايرنيروهاي مسلح جمهوری اسلامی ايران در میان ارتش های منطقه و جهان از ویژگی منحصر به فردی برخوردارند

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ حجت الاسلام سيدرضي شکوري امام جمعه خوي درمراسم روزارتش بابيان اينکه ،امروز ارتشیان غیور و مجاهد در راه خدا طبق فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی در شهرهای بزرگ کشور روز ارتش را همراه با ساز و برگ نظامی گرامی داشته و در مقابل ملت متعهد و رشید ایران به رژه می پردازند.

وي ادامه دادامروز ارتش و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در میان ارتش های منطقه و جهان از ویژگیهای منحصر به فرد برخوردار هستند .

امام جمعه خوي درادامه باتاکيد به اينکه شخصیت بزرگ فرمانده کل قوای نیروهای مسلح یک شخصیت مجاهد،انقلابی ،مجتهد و فقیه زمان شناس است.

امام جمعه خوي درادمه با اشاره به اينکه ،ارتش و سایر نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران در میان ارتش های منطقه و جهان افتخار مکتبی بودن را دارند اظهارداشت:یعنی باید ها و نباید های نظامی آنها را آموزه های اسلام محمدی(ص) تعیین می کند که بدین جهت ظلم ستیز و استکبار ستیز اند، مدافع محرومین و مظلومین جهانند،جهاد در راه خدا و دفاع از مسلمانان را تکلیف شرعی خود می دانندو رصد کردن تمامی تحرکات استکبار جهانی و عـوامل منطقه ای او را رسالت الهی و انقلابی خویش می دانند.

حجت الااسلام شکوري درادامه سخنان خود بابيان اينکه ،نیروی های مسلح جمهوری اسلامی اعلان موضع در مورد حوادث کشورهای اسلامی،حمایت از مردم مظلوم سوريه،عراق،بحرين ،یمن و لبنان و مقابله با تروریسم و حامیان منطقه ای و فرا منطقه آنان را از جمله مأموریتهای دینی و انقلابی خود می دانند.

وي درادامه به ويژگي هاي برجسته نيروي مسلح اشاره کرد وافزود:مردمي بودن و داشتن پایگاه قوی در میان توده های جامعه اسلامی از جمله ویژگی های برجسته نیروهای مسلح جمـهوری اسـلامی اسـت.

امام جمعه خوي درادامه بابيان اينکه،نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در طول 37 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ،از طریق دفاع مقدس 8 ساله،مبارزه با گروه های محارب و دزدان دریایی،کشف کودتاهای متعدد آمریکایی و مقابله با تروریستهای تکفیری و اجرای مانورهای متعدد زمینی ،دریایی و هوایی و مجهز شدن با فنون و تجهیزات نظامی و الکترونیکی پیشرفته در حد خودکفایی تجربیات ارزشمند و منحصر به فردی اندوخته اند.

حجت الااسلام شکوري درپايان به پيام هاي روز ارتش اشاره کرد وگفت: امروز همه ارتـشیـان و سـایر نیـروهـای مـسـلـح و اقشار مختلف از مردم وفـادار و ولایت مـدار ایـران اسـلامی در سطـح کـشور در مـراسم رژه ارتش حضور دارند و پیام این حضور بر جهانیان عبارت است از:

1-اگر امروز کشورهای صاحب حق وتو در سـازمان ملل بنام1+5 از روی ناچاری و درماندگی از مواضع خود عقب نشینی کرده و تن به برجام دادند و یا اینکه مشاهده می کنیم در چند سال اخیر پادشاهان و ستمگران به مسلمانان در کشورهای عراق ،لیبی ،مصر ،یمن و بحرین توسط مردم یکی پس از دیگری از اریکه قدرت پایین کشیده شدند.

2-و اگر امروز دانشمندان ایران اسلامی به انـرژی هسته ای دست پیدا کرده و در بسیاری از علوم و فنون پیشرفته روز قله های بـزرگ جهـان را یکی پس از دیگری فتـح مـی کـنند و یا اینکه شاهد هستیم تمامی توطئه های پیچـیده مـراکز اطـلاعـاتی و جاسوسی استکبار جهانی و عوامل او توسـط سربـازان گـمنام امـام زمان عج و نیروهای مسلح خنثی شده و امنیت پایدار بر کشور اسلامی ما حاکم است.

همه اینها به خاطر مقاومت و سلحشوری فرزندان غیور ارتشی ،سپاهی ،بسیجی ،انتظامی ،امنیتی و سایر اقشار مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس می باشد که با تمامی وجود در مقابل استکبار شرقی و غربی جنگیدند و خون دادند و کشور را از لوس وجود متجاوزین بعثی پاک ساختند.

3-لبیک گویی مجدد به فرمـان تاریـخی رهبر کبیر انـقلاب اعـلان وفـاداری به آرمـان های انـقلاب اسـلامی ایـران تجدید عهد و پیمان با فرمانده کل قوا و ملت شجاع ایران و اعلان آمادگی برای همه گونه ایثار و فداکاری در راه اسلام و حراست از تمامیت ارضی ایران و هشدار به تمامی دشمنان بویژه یاوه گویان اعم از رژیم صهیونیستی ،آمریکا و پیروانان منطقه ای آنان از جمله پیام های امروز این اجتماع باشکوه و رژه نیروهای مسلح می باشد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: ارتش ، ایران ، جهان ، انقلابی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.