مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در آستانه میلاد امام جواد(ع) و حضرت علی(ع) در برنامه رادیویی صدای شهر، برنامه های این سازمان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا دشتی در برنامه صدای شهر به تشریح برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی در آستانه ولادت با سعادت امیرمؤمنان حضرت علی(ع) و امام جواد(ع) پرداخت و خاطرنشان کرد: در شب میلاد حضرت جوادالائمه (ع)جشن فرزند خورشید، بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه جوادالائمه واقع در میدان معلم برگزار می شودو همچنین نورافشانی شب میلاد امام جواد(ع) در ساعت 20:30 در میدان حج به انجام می رسد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: جشن میلاد امام علی(ع) و روز پدر نیز با عنوان کعبه عشق در حسینیه شهدای مریم آباد با همکاری هیأت های مذهبی مریم آباد در ساعت 20:30 چهارشنبه شب برگزار می شود.

وی اظهار داشت: برگزاری جشن " پدران آسمانی "  هم چهارشنبه در شب میلاد امام علی(ع) با همکاری ستاد بزرگداشت پدران آسمانی در محل سالن وحدت جنب آموزش و پرورش و با اجرای برنامه های شاد، متنوع و طنز در ساعت 20:30 برگزار خواهد شد.

محمدرضا دشتی علاوه بر این سایر برنامه های این هفته را به شرح ذیل عنوان کرد:
پنج شنبه مورخ 2/2/95 برگزاری جشن شام میلاد در پارک شهدا.

برگزاری نمایش های خیابانی در زمینه حدیث از حضرت علی (ع) در سطح مدارس.
ارسال بسته های فرهنگی ویژه شکوفه های غدیر ( متولدین دهه امامت و ولایت)
افتتاح بخش نهج البلاغه در سایت مبشر غدیر با عنوان " امیرکلام "
انتشار چهارمین ماهنامه الکترونیکی مبشران با موضوع میلاد حضرت علی (ع)
همکاری با ستاد برگزاری مراسم اعتکاف
انجام ورزش صبحگاهی در روز پنجشنبه در پارک غدیر
برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در پارک آزادگان
برپایی مراسم افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزشی محلات
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همچنین در این برنامه رادیویی از برگزاری مسابقات هفت رنگ در تعدادی از مدارس سطح شهر خبر داد و اظهار داشت: سازمان آمادگی دارد این مسابقات را که مخصوص کودکان و نوجوانان است در مدارسی که متقاضی باشند، هفته ای یک روز برگزار نماید.

وی ادامه داد: متقاضیان برگزاری مسابقات هفت رنگ، درخواست های خود را به سامانه 30006159 ارسال نمایند.

دشتی برنامه های ستاد مبشر غدیر را نیز تشریح کرد و گفت: اجرای طرح لبخند کعبه که با موضوع تعمیم شخصیت حضرت علی(ع) به صورت پرده خوانی و جشن ویژه دبیرستانهاست، با حضور 14 نفر از روحانیون از تاریخ پنجم اردیبهشت به مدت 10 روز در دبیرستان های سطح شهر برگزار می شود.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: استان یزد ، 13 رجب ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار