یک عضو مجمع نیروهای خط امام گفت: احزاب باید در چارچوب قانون، نقد و نظرهای خود را اعلام کنند.

احزاب باید در چارچوب قانون، نقد و نظرهای خود را اعلام کنندهادی‌ غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه‌ احزاب‌وتشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شرایط مناسب برای رشد و فراگیری احزاب در کشور اظهار داشت: فراهم‌آوری شرایط و امکانات کافی شرط لازم رشد و پیشرفت احزاب‌و تشکل‌ها در جامعه است.
 
وی در ادامه با بیان اینکه لازم است که احزاب اجازه‌‌ی فعالیت‌های آزادانه داشته و بتوانند در چارچوب قانون نقد و نظرهای خود را اعلام کنند، افزود: این آزادی بیان مشروط بر آن است که احزاب به بیگانگان وابستگی نداشته و به دنبال منافع ملی باشند.
 
عضو مجمع نیروهای خط امام گفت: امکانات دولت و نهاد‌های سیاسی باید به‌طور مساوی و عادلانه بین تمامی احزاب توزیع شود و این توزیع امکانات باید فارغ از توجه به نوع اندیشه‌ و جناح بندی احزاب انجام پذیرد.
 
غفاری باتاکید بر لزوم فعالیت‌های مداوم احزاب گفت: لازم است احزاب فعالیت‌های منسجم و مداومی داشته باشند و گزارش‌های کاملی از عملکردهای خود به عموم مردم ارائه دهند، همچنین لازم است که احزاب به مناظره با‌یکدیگر پرداخته و نقاط ضعف و قوت یکدیگر را شناسایی کنند.
 
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از سمت‌گیری احزاب کشور به عناصر بیگانه لازم است آنها فعالیت‌های آزادانه‌ای در چارچوب قوانین و مقررات داشته و شناسنامه‌دار شوند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، آزادانه ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار