دبیرکل جبهه‌ حامیان ولایت گفت: رشد و فراگیری احزاب و تشکل‌ها در جامعه منوط به اعتماد و حمایت مردم است.

احزاب باید با دوری از جنجال، کشور را به سمت پیشرفت سوق دهند/ دوری احزاب از جنجال و دروغ‌پردازی برای پیشرفت کشور ضرورت دارددلاور صیامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه‌ احزاب‌ و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت حمایت مردم، در جهت رشد و فراگیری احزاب اظهار داشت: تاثیرگذاری احزاب و نیز رشد فراگیری آنها در جامعه منوط به اعتماد و حمایت مردم است.
 
وی با اشاره به اینکه احزاب تاثیر بسزایی در پیشرفت و سازندگی کشور دارند ومی‌توانند نیروهای انسانی کارآمدی در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی به جامعه تحویل دهند، ادامه داد: از این رو لازم است احزاب تا جلب اعتماد و رضایت مردم و حفظ منافع آنها را در اولویت‌های خود قرار دهند.
 
دبیر کل جبهه‌ی حامیان ولایت گفت: در صورتی که احزاب فعالیت‌های هماهنگ و سازمان یافته‌ای را در چارچوب قوانین و مقررات مربوط به خود انجام دهند تاثیر بسزایی در کارسازی و مدیریت کشور خواهند داشت.
 
صیامی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: احزاب باید منافع ملی را بر منافع سیاسی و گروهی خود ترجیح دهند و با دوری از جنجال و دروغ‌پردازی و دعواهای سیاسی، رضایت و حمایت مردم را جلب کرده تا بتوانند کشور را به سمت پیشرفت و تعالی سوق دهند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، حمایت ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار