صدرنشین لیگ برتر انگلیس در مصاف با وستهام با نتیجه دو بر دو متوقف شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم لسترسیتی صدرنشین لیگ برتر انگلیس در هفته ۳۴ این رقابت ها، مقابل وستهام به تساوی دو بر دو رسید.
 
آبی پوشان لسترسیتی در هجدهمین دقیقه مسابقه موفق به گلزنی شدند. جیمی واردی بهترین گلزن این فصل روباها توانست از روی ضد حمله ای که از دروازه تیمش پایه ریزی شده بود روی پاس در عمق کانته توپ را وارد دروازه وستهم کند. نیمه اول با همان یک گل تیم لستر سیتی به پایان رسید.
 
در دقیقه 56 داور مسابقه گلزن لستر را از زمین مسابقه اخراج کرد. روی کورسی که جیمی واردی و آنجلو اوگبونا گذاشته بودند، واردی در محوطه جریمه وستهم سرنگون شد که داور این صحنه را تمارض تشخیص داد و با دادن کارت زرد دوم زمینه خروج واردی را فراهم کرد.

آبی پوشان لستر که حالا ده نفره شده بودند بازی را در اختیار وستهمی ها می دیدند. لستر در دقیقه 84 خطای پنالتی داد تا اندی کارول از روی ضربه پنالتی بازی را 1-1 به تساوی بکشاند. 2 دقیقه بعد آرون کرسول روی توپ ارسالی از کنار ها با استپی زیبا و ضربه ای فوق العاده وستهام را صاحب گل دوم کرد تا به یک باره همه چیز تغییر کند. بازی که می رفت با پیروزی وستهم تمام شود سرانجام باز هم رنگ گل به خود دید. این بار لسترسیتی بود که از روی نقطه پنالتی به گل  رسید و موفق شد بود با کسب یک امتیاز از شکست خانگی جلوگیری کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار