دانشکده گردشگری با همکاری اتریشی ها در دانشگاه اصفهان تاسیس می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان گفت: دربازدیدی که رییس یکی از دانشگاه‌های اتریش از دانشگاه اصفهان داشت زمینه مناسبی برای ادامه همکاری‌ها و راه اندازی دانشکده گردشگری ایجاد شد.
وی به همکاری‌های علمی بین‌الملل این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در بین کشورهای اروپایی نیز پارسال با همکاری دانشگاه اتریش دو مدرسه و کارگاه آموزشی هتل‌داری و گردشگری برگزار شد.
رییس دانشگاه اصفهان با بیان اینکه دانشجویان خارجی ما از کشورهای همسایه نظیر افغانستان، عراق، سوریه و لبنان هستند افزود: در بخش بین‌الملل اکنون 200  دانشجوی خارجی داریم که از این تعداد تقریبا 25 درصد یعنی  51 نفراز آن‌ها مهر 94 پذیرفته شده‌اند و.
طالبی راه‌اندازی مرکز محاسبات دانشگاه، ایجاد پارک‌های علم و فناوری، افزایش پذیرش دانشجوی خارجی و کیفی‌سازی نشریات را مهمترین برنامه‌های این دانشگاه برای امسال  اعلام کرد و افزود:  امسال در دوره کارشناسی 20درصد، کارشناسی‌ارشد 10 و دکتری 15 درصد افزایش ظرفیت پذیرش داریم.
وی کیفی‌سازی نشریات دانشگاه برای نمایه‌سازی بین‌المللی را از اولویت‌‌های دانشگاه اعلام کرد و گفت: دانشگاه اصفهان نزدیک به 44 مجوز نشریه دارد که 35 نشریه فعال هستند. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.