سرمربی و مربی تیم ملی تکواندوی ایران در بخش بانوان پس از کسب سهمیه المپیک ریو توسط کیمیا علیزاده خوشحالی خود را وصف نشدنی خواندند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان پس از کسب سهمیه المپیک علیزاده در فیلیپین در جمع حاضرین گفت: این پیروزی کیمیا حاصل تلاش و زحمات سه ساله بود، که پس از مدت ها نتیجه داد و طبیعی است که خوشحالی وصف ناشدنی برای من و سایرین به همراه دارد، امیدوارم با این پیروزی دل همه را شاد کرده باشیم و این موفقیت را به تمامی دوستداران تکواندو تقدیم می کنم.

وی افزود: با وجودی که با دو تکواندوکار در رقابت های کسب سهمیه المپیک قاره آسیا شرکت کردیم و در واقع من با توجه به زحماتی که در این مدت کشیده بودیم به کسب دو سهمیه المپیک خوشبین بودم، اما متاسفانه میسر نشد و فقط علیزاده توانست موفق به کسب سهمیه شد.

وی تاکید کرد: پس از تشکر از تمامی کسانی که در این راه سخت ما را حمایت کردند، باید یک تشکر ویژه از همسر و خانواده ام داشته باشم که در تمام مدت سه سال دوری ها وسختی ها را تحمل کردند.

مداح در پایان افزود: امیدوارم روند موفقیت کیمیا علیزاده در المپیک هم ادامه داشته باشد و وی در آنجا نیز موفق باشد.

کمرانی: علیزاده لیاقت طلای المپیک را دارد

مهرو کمرانی مربی تیم ملی تکواندو پس از کسب سهمیه المپیک ریو توسط کیمیا علیزاده گفت: بسیار خوشحالم و به تمامی مردم کشورم این موفقیت را تبریک می گویم و امیدوارم که با راهیابی علیزاده به ریو دل تمام مردم ایران شاد شده باشد.

وی تاکید کرد: در رقابت های کسب سهمیه المپیک قاره آسیا دارندگان مدال نقره و طلا به المپیک ریو راه می یابند و تا به این مرحله کیمیا علیزاده با قطعی کردن مدال نقره خود سهمیه المپیک را کسب کرد،اما امیدوارم در مرحله نهایی این رقابت ها بتواند طلا را کسب کند، چرا که خودش مایل است مقتدرانه و با مدال طلا به المپیک ریو راه یابد و خوشبختانه درحال حاضر پر انرژی و شاد به استقبال فینال این رقابت ها می رود.

مربی تیم ملی گفت: امیدوارم علیزاده با کسب مدال طلای این پیکارها را به پایان برساند و راهی ریو شود وکسب این نشان زرین در المپیک هم تکرار شود زیرا به اعتقاد من کیمیا لیاقت مدال طلای المپیک را دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار