سخنگوی باشگاه استقلال لرزان شدن پایه های کادر فنی استقلال را کذب دانست.

شهاب جهانیان در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره شایعات مختلفی که پیرامون آینده کادر فنی استقلال مطرح شده اظهار داشت:با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است فردا جلسه هیات مدیره برگزار کنیم و درباره کسب نتایج بهتر صحبت هایی را با کادر فنی انجام دهیم.

وی درباره اینکه آیا در هیات مدیره تصویب شده که بازی فولاد آخرین فرصت برای پرویز مظلومی است گفت:نه، چنین خبری کذب محض است و اینکه در برخی رسانه به لرزان شدن پایه های کادر فنی اشاره می کنند باید بگویم چنین چیزی صحت ندارد.

سخنگوی باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: تا جلسه فردا هر نقل و قولی از طرف اعضای هیات مدیره استقلال منتشر شود کذب است و ما تا جلسه برگزار نکنیم نمی توانیم درباره آینده تصمیم بگیریم .از هواداران عزیز آبی پوش هم می خواهم آرامش خود را حفظ کنند و ما برای کسب نتایج بهتر هر کاری را انجام می دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
اگرمیخواهیدجام حذفی از دست نره هرچه سریعتر آقای مظلومی را عوض نمایید چون نوش دارو پیش از مرگ سهراب مفیداست !!!!!!!!!!!! نه پس از آن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار