مسئول پژوهش ادبیات پایداری گفت : شهید آوینی مصداق بارز هنرمند متعهد و دیندار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛  مسئول واحد پژوهش مرکز مطالعات و تحقیقات فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه هنری  در این مراسم گفت:شهید آوینی هنرمند متعهدی که با خلق  اثاری ماندگار توانست تاثیر زیادی در مخاطب برجای بگذارد.
اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی


علیرضا کمری افزود : هر نهضت اجتماعی اگر پایش نشود دچار سستی و رخوت می شود و هنرمندان متعهد و انقلابی بهترین افراد برای این پایش محسوب می شوند.

وی بیان کرد: ادبیات یک پدیده اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و تاریخی است که با تحول اجتماعی پیوند دارد و با آثار هنری می توان به شرایط هر کشور پی برد و از آن مطلع شد.
اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی

مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری هم در این مراسم  گفت: هنر و ادبیات انقلاب اسلامی با گذشت ۳۷ سال از عمر انقلاب به عنوان یک مکتب جاری باید در دانشگاههای کشور تدریس شود زیرا برای شکل گیری هنری ماندگار نیازمند تحول اجتماعی هستیم.

مرتضی گودرزی دیباج افزود: هنر انقلاب مجموعه ای معطوف به فعالیت های دینی است که بانگاه مردمی، انسانی و دینی شکل گرفته و با باورهای مختلف تلاش شده به آثاری ماندگار تبدیل شود.

وی به هنرمدان  توصیه کرد تا در شرایط کنونی به جای رفتن به طبیعت و به تصویر کشیدن زیبایی های طبیعی ، دردهای اجتماعی  را منعکس کنند.
اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی
در این مراسم از تابلوی نقاشی گل و مرغ با تصویر شیهد آوینی که  هنرمند قزوینی هاشم حسینی آن را خلق کرده است رونمایی شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.