رئیس شورای اسلامی شهر سردشت زیدون از اختصاص 50 میلیون ریال اعتبار توسط این شورا به جشنواره قرآنی در سردشت زیدون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی گلابی گفت: با توجه به برگزاری سیزدهمین جشنواره قرآنی استان خوزستان به میزبانی شهر سردشت زیدون و اهتمام همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی، حمایت همه جانبه مسئولان را برای برگزاری بهتر این جشنواره می‌طلبد.

وی به هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری جشنواره قرآنی در شهر سردشت فرصت خجسته و میمونی است که حلاوت آیات قرآن و تقرب به آستان حضرت حق را به کام این مردم چشانده و نزدیک خواهد کرد.

گلابی بیان کرد: آمادگی تمامی دستگاه‌ها برای پذیرایی از نخبگان قرآنی استان خوزستان و تعامل و همکاری به منظور بهتر برگزار شدن این مراسم از اولویت‌های مهم است.

رئیس شورای اسلامی شهر سردشت ضمن اشاره به تأمین محل اسکان و تغذیه مهمانان قرآنی افزود: با همکاری بخشداری سردشت زیدون، فرمانداری بهبهان و دیگر دستگاه‌ها و همچنین خیرین تاکنون بیش تر کمبودها رفع شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه این حرکت عظیم و تأثیر‌گذار بی‌نتیجه نخواهد بود،اذعان داشت: ما وظیفه داریم تا آنچه را که از قرآن و عترت داریم به دیگران معرفی نماییم.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.