معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از راه اندازی و ساماندهی 31 دارالقرآن کریم در شهرستان ها و مناطق این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سید داوود ملکی با اشاره به اینکه این دارالقرآن ها به منظور آموزش قرآن آموزان دختر و پسر و اولیاء دانش آموزان راه اندازی شده اند ، گفت: این دارالقران ها با اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال راه اندازی و از ابتدایی سال تحصیلی جاری در حال فعالیت هستند.

وی از راه اندازی جلسات غیر رسمی قرآن نورالبیوت ویژه اولیاء، فرهنگیان و دانش آموزان سراسر استان در اوقات فراغت نیز خبر داد.

ملکی با اشاره به اجرای طرح جامع قرآنی در مدارس استان، افزود: در این طرح دانش آموزان به همراه مسئولان مدرسه یک روز در هفته به منظور آموزش عمومی قرآن و آشنایی آنها با مفاهیم قران و آموزه های دینی قرآن را قرائت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: طرح حفظ موضوعی قرآن ویژه اولیاء ، فرهنگیان و دانش آموزان با ارائه محتوای ویژه در استان در حال اجراست و امتحان نهایی آن درقالب مسابقه، اردیبهشت جاری برگزار می شود.

ملکی از تهیه و توزیع قریب 10 هزار محصول قرآنی بین دانش آموزان، اولیاء و فرهنگیان به منظور توسعه فرهنگ قرآنی نیز خبر داد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: دارالقرآن ، استان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار