بندرعباس؛

برگزاری کارگاه آموزشی غنی سازی روابط زوجین در قشم

کارگاه آموزشی غنی سازی روابط زوجین و کلیدهای خوشبختی زندگی در منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، سرپرست مدیریت امور اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به  توجه ویژۀ اسلام به حفظ کیان خانواده ؛هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را تقویت کانون خانواده جلوگیری از تزلزل در بنیاد خانواده عنوان کرد.

مهدی مرادزاده فهرجی با اشاره به آثار مخرب شبکه های ماهواره ای بر خانواده ها در کشورهای اسلامی گفت: کارگاه آموزشی غنی سازی روابط زوجین و کلیدهای خوشبختی زندگی با تاکید بر ممنوعیت تفکر منفی و قانون جذب مثبت عالم برای حفظ ارزش های خانواده ها برگزار شد.

وی گفت: انتقال معرفت به کانون خانواده، شناخت دلایل سرد مزاجی و گرم مزاجی زوجین و همچنین بررسی مشکلات جنسی زوجین و راه های درمان آن نیز در این دوره آموزشی برای شرکت کنندگان تشریح شد.

سرپرست مدیریت امور اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به آئین های ارزشمند اسلام برای تقویت کانون خانواده و اهمیت مطالعه و عمل به احکام اسلامی افزود: بهترین روش برای خنثی کردن توطئه دشمنان روی آوردن به ارزش های اسلامی و پیروی از دستورات بزرگان دین است.

مرادزاده فهرجی گفت: دور دوم این کارگاه با هدف ارتقای سطح اطلاعات زوجین و آشنایی هرچه بیشتر در خصوص ازدواج موفق نیمه اول اردیبهشت در قشم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.