تجهیزات جدید در گمرک شلمچه نصب می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ناظر گمرکات استان خوزستان در خرمشهر گفت: تجهیزات جدید گمرکی به خصوص دستگاه «ایکس ری» در گمرک شلمچه برای تسریع روند کار نصب شوند.

محمدرضا جعفری افزود: اعتبارات تخصیص شده سیکل کار انجام شد و یکی دو ماه است که به صورت جدی در ستاد مرکزی گمرک ایران در حال پیگیری است که امیدواریم با تاکیدات استاندار خوزستان بتوانیم در زمان مشخص و حداقل زمان آن را استقرار دهیم.

وی، مدت زمان لازم برای اجرایی شدن این کار را نامشخص دانست و گفت: مدت زمان توسط واحد فنی مشخص می شود که باید پرسه خرید و استقرار را به طور کامل در نظر گرفت.

ناظر گمرکات خوزستان، ایجاد دستگاه ایکس ری در گمرک خرمشهر و شلمچه را دارای اهمیت خاص دانست و افزود: با راه اندازی دستگاه ایکس ری کامیونی در گمرک خرمشهر و گمرک شلمچه، می توان روند و تشریفات ترخیص کالا را کاهش داد.

جعفری گفت: گمرک با راه اندازی سامانه جامع امور گمرکی و الکترونیکی شدن ترخیص کالا از گمراکات استان به دنبال ایجاد و استقرار تجهیزات الکترونیکی هم هست به طوریکه الکترونکی شدن واردات و صادرات و ترانزیت و تمام تشریفات گمرکی بدون تجهیزات الکترونیکی امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، تجهیزات ، گمرک ، شلمچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.