فرماندار قلعه گنج گفت :درپی اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج، شاخصهای امنیتی دراین شهرستان بیش از 85 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، وحدت عیدی در نشست مشترک شورای اداری این شهرستان با مدیرکل ، معاونین و خبرنگاران صدا وسیمای مرکز کرمان در قلعه گنج اعلام کرد :علاوه بر صلح 7 طایفه بزرگ در منطقه، شاخصهای امنیتی شهرستان قلعه گنج در سال 94 ، در مقایسه با سال 93 بیش از 85 درصد رشد داشته است.

وی گفت: طرح تبدیل شهرستان بسیار محروم قلعه گنج به شهر نمونه اقتصاد مقاومتی از مهر ماه سال 93 با همکاری بنیاد مستضعفان آغاز شده و اکنون صدها طرح اشتغالزای کوچک و متوسط با بیش از یکصد میلیارد تومان اعتبار دراین شهر در حال اجرا است.
فرماندار ، با اشاره به اشتغال مستقیم و غیر مستقیم بیش از هزار نفر در طرحهای اقتصاد مقاومتی قلعه گنج، نقش رسانه ها را در کمک به اجرای این طرحهاو افزایش انگیزه در مردم برای همراهی باسیاستهای اقتصاد مقاومتی حیاتی و اساسی توصیف کرد و گفت: صداوسیمای مرکز کرمان عملکرد خوب و قابل تقدیری در این زمینه داشته است .
حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه قلعه گنج نیز در این نشست، اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی را در منطقه ضروری دانست و گفت: نقش رسانه ملی در به سرانجام رسیدن این طرح ها موثر است.
احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز در نشست مشترک با اعضای شورای اداری قلعه گنج توسعه شبکه های دیجیتال و افزایش درصد پوشش این شبکه ها در منطقه قلعه گنج را از برنامه های مهم پیش رو بیان کرد و گفت: تا شش ماه آینده 3 فرستنده رادیویی و تلویزیونی در قلعه گنج زیر پوشش سامانه دیجیتال قرار می گیرند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار