تکذیب مذاکره سایپا با سرمربی فنرباغچه

مذاکرات باشگاه سایپا با ارسون یانال ترک سرمربی سابق فنرباغچه برای هدایت این تیم در ادامه رقابت های لیگ برتر تکذیب شد.

تکذیب مذاکره سایپا با سرمربی فنرباغچهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نیمکت سرمربیگری تیم فوتبال سایپا تهران این روزها به دلیل نتایج ضعیف این تیم در هفته های اخیر دست خوش حواشی متعددی شده است. از استعفا تا اخراج مجید جلالی شایعاتی است که درباره سرمربی نارنجی پوشان به گوش می رسد.
 
با وجود حمایت کامل اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه سایپا از آقا معلم فوتبال ایران، نتایج ضعیف این مربی با شکست سنگین چهار بر صفر مقابل صبا و توقف خانگی مقابل سیاه جامگان مدعی سقوط ادامه یافت.
 
عصر امروز در ادامه صحبت برای تغییرات احتمالی در راس کادرفنی نارنجی پوشان، برخی رسانه های ترک خبر از جایگزینی ارسون یانال مربی سابق تیم های ترابوزان اسپور و فنرباغچه این کشور به جای مجید جلالی دادند اما این موضوع به سرعت از سوی مسئولان باشگاه سایپا تکذیب شد.
 
فربد بقایی مدیر رسانه سایپا با اشاره به این که مدیران سایپا هیچ مذاکره ای با مربی ترک نداشته اند، گفت: باور کنید مدیران سایپا نام این مربی را از رسانه ها شنیده اند و هیچ مسئولی از باشگاه سایپا با این مربی مذاکره ای نداشته است. همان طوری که هیئت مدیره باشگاه اعلام کرده مجید جلالی دیت کم تا پایان فصل هدایت سایپا را به عهده دارد و هیچ تغییری در کادرفنی ما ایجاد نمی شود.
 
یانال تاکنون هدایت تیم های دنیزلی اسپور، گنجلربیرلیگی، آنکاراگوچو، مانیا اسپور، اسکی شهیر اسپور، فنرباغچه و ترابوزان اسپور را در دست داشته و بین سال های 2004 تا 2005 روی نیمکت تیم ملی ترکیه نشسته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار