رئيس پليس راهور استان محدوديت هاي ترافيکي شهر كرمان در 29 فروردين كه قرار است رژه نيروهاي مسلح برگزار شود را تشريح کرد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه  خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حميد معين زاده گفت: به مناسبت بزرگداشت حماسه آفريني هاي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران، يگان هاي نمونه نيروهاي مسلح در شهر كرمان وسيرجان از ساعت شش و سي دقيقه روز يک شنبه 29 فروردين طي مراسم باشکوهي در بلوار 22 بهمن شهر كرمان و خيابان حضرت امام (ره) شهر سيرجان با برگزاري رژه باصلابت، اقتدار و توانمندي خود را به نمايش مي گذارند.

رئيس پليس راهور كرمان در تشريح ممنوعيت هاي توقف گفت: تمامي مسيرهاي منتهي به ميدان خواجو شهر كرمان و خيابان حضرت امام (ره) شهر سيرجان از ساعت شش و سي دقيقه تا پايان مراسم مسدود است، همچنين از توقف و پارك خودروها قبل از ساعات شروع مراسم در طول انجام رژه مسير نيز جلوگيري به عمل خواهد آمد.

وي به محدوديت هاي تردد در شهر كرمان نيز اشاره كرد و افزود: از تقاطع نيمه شعبان به سمت ميدان خواجو، از سه راه 17 شهريور به سمت ميدان خواجو، از ميدان علي ابن ابيطالب به سمت ميدان خواجو، از بلوار ابراهيم خليل الله به سمت ميدان خواجو، از سه راهي فرهنگ به سمت بلوار 22 بهمن، از سه راه سلمان فارسي بلوار 22 بهمن و از سه راه اديب بلوار پيروزي به سمت بلوار 22 بهمن مسدود خواهد بود.

سرهنگ معين زاده در تشريح مسير هاي ممنوع تردد شهر سيرجان نيز بيان داشت: از بولوار دكتر صادقي ،  تقاطع رضوي و از ميدان انقلاب به سمت خيابان حضرت امام (ره) نيز مسدود خواهد بود.

وي خاطر نشان کرد: هم استاني هاي محترم سعي کنند بيشتر از وسائل نقليه عمومي و اتوبوس استفاده و از آوردن وسيله نقليه شخصي خودداري کنند.

معين زاده تصريح كرد: شهروندان در صورت آوردن وسيله نقليه شخصي، خودرو را در خيابان هاي خارج از محدوده ي ذكر شده در محل مناسب پارک کنند و به هنگام اتمام مراسم، از عجله و شتاب خودداري کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار