قلعه نویی: از استقلال خرده نگیرید بارسلونا هم افت کرده است

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: از همه می خواهم به فوتبال نگاه کارشناسی و فنی داشته باشند، نه احساسی بارسلونا نیز با افت روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان امیرقلعه نویی، سرمربی تیم تراکتورسازی در گفت و گو با رادیو گفت: همه بازی را به طور کامل ندیدم اما مطمئن هستم که تماشاچیان از بازی ای که شش گل در آن رد و بدل شده است، لذت برده اند. بازی، بازی جوانمردانه ای بود و به پرسپولیس تبریک می گویم. 

قلعه نویی ادامه داد به مظلومی هم خسته نباشید می گویم. او برای استقلال زحمت بسیاری کشیده است چه در جام حذفی و چه در لیگ. شنیده ام حمله های زیادی به مظلومی شده است که درست نیست.

مظلومی همان کسی است که استقلال را قهرمان آسیا کرد، چهار برد پشت سر هم داشت و تا هفته 25 و 26 تیم را در صدر نگه داشت. به همه توصیه می کنم نگاه کارشناسی و فنی به فوتبال داشته باشند و نه نگاه احساسی؛ بارسلونا نیز پنج هفته است دچار افت شده و از جام باشگاه های اروپا نیز حذف شده است. فوتبال برد و باخت دارد. درباره نتیجه هم اظهار نظر نمی کنم چون مسئولیتی در تیم ندارم. 

وی در خصوص تراکتورسازی افزود: امشب تیم به تهران می آید و فردا ساعت دوازده به دوحه سفر خواهیم کرد. اگر بخواهیم حرف حق بزنیم باید در کمیته اخلاق پاسخ گو باشیم. بنابراین ترجیح می دهم چیزی نگویم. مسئولین دائما می گویند کشورهای عربی را شکست دهید. اما رویایی با اعراب هم در داخل زمین است و هم در خاج از زمین. در خارج از زمین که به آن ها باختیم اما برای رویارویی در داخل زمین نیازمند امکانات و زمین مناسب هستیم که وجود ندارد. مسئولان لیگ نیز هیچ همکاری با ما نداشته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۹ فروردين ۱۳۹۵
هیچوقت استقلال را با بارسلونا مقایسه نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
این سام درخشانی چقدر بی ادب است/ در رسانه ملی کلمه لنگی برای یک بازیگر خوب نیست / آقای درخشانی چهار جدیدی مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
بارسلونا که آفت کرده دو تا گل از رئال مادرید خورد نه 4
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۳۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
آقای باهوش بارسا افت کرد چجورم حذف از یوفا چمپیون لیگ دیگه از این بزرگ تر مهم نتیجه است نه دو تا گل کم وبیش خوردن با تشکر
آخرین اخبار