بارندگی شدید و آب گرفتگی در مناطق روستایی خوزستان و قطع شبکه برق و تاسیسات مربوطه، ایستگاهای BTS را از سرویس خارج کرد؛ به سرعت این خرابی رفع شد.

شبکه ارتباطات مخابراتی استان خوزستان در شرایط عادی استبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان، از آمادگی صد در صدی و بسیج همه امکانات در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در این استان خبر داد و گفت: با آماده باش کامل کارگروه مدیریت بحران ICT خوزستان، شبکه ارتباط مخابراتی استان به صورت عادی در حال سرویس دهی می باشد.
  به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس کارگروه ارتباطات و فناوری مدیریت بحران خوزستان با اشاره به هماهنگی و اتخاذ تمهیدات لازم، افزود: در حال حاضر و با تلاش تیم های فنی، مشکل ارتباطی در سطح استان پس از بارش های دو شب گذشته رفع شده است. 
وی گفت: همزمان با اعلام وقوع سیلاب در بعضی از شهر های استان خوزستان و طغیان رود خانه های دز، کرخه، کارون، و شاوور، کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هماهنگی تمام ادارات تابعه و همکاری سایر دستگاه های اجرایی مسئول، با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود، از ایجاد هر گونه اختلال در ارتباطات مخابراتی هموطنان جلوگیری کرده، پیش بینی ها و اقدامات لازم را جهت پایداری شبکه به عمل آورد.
رییس کارگروه مدیریت بحران ارتباطات و فناوری اطلاعات مدیریت بحران خوزستان، افزود: به دلیل بارندگی شدید و بالا آمدن آب رودخانه ها و آب گرفتگی در بعضی از مناطق روستایی و قطع شبکه برق و تاسیسات مربوطه، تعدادی از ایستگاهای BTS شهرستانها و روستاها از سرویس خارج شد که با همکاری خوب و به موقع اپراتور ها نسبت به برقراری ارتباط و رفع خرابی اقدام لازم صورت گرفت.
وی از برگزاری جلسات مستمر ستاد مدیریت بحران استانی به ریاست استاندار خبر داد وافزود: هم اکنون همه چیز تحت کنترل است و اعضا کارگروه در تمامی ادارات تابعه و با همکاری سایر دستگاهای مسئول در حال آمادگی کامل به سر می برند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار