رئیس انجمن والیبال نشسته گفت: آنالیز فقط برای بازی تیم ها است و از چگونگی عملکرد بازیکنان شناختی نداریم.

لیلی توکلی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد : در مسابقات جام بین قاره ای شناخت خوبی از تیم های حاضر در ریو پیدا کردیم و در اردوهای آمادگی ریو فیلم بازی ها را برای آنالیز استفاده می کنیم اما معتقدم به علت تغییر بازیکنان فقط می توانیم از بازی تیم ها شناخت پیدا کنیم.
 
وی افزود : تیم ملی بانوان در حال حاضر در اردو به سر می برد و زیر نظر مریم ایران منش به عنوان سرمربی به تمرینات توپی برای افزایش تکنیک و تاکنینک ، بدنسازی می پردازند.
 
توکلی ادامه داد : همه تلاش مان را میکنیم تا هدفمان قرار گیری برسکوهای قهرمانی و یا کسب جایگاه چهارمی پارالمپیک ریو است اما باتوجه به اینکه روسیه توانست در مسابقات جام بین قاره ای آخرین سهمیه باقی مانده ریو را بدست آورد ، میتواند حریف سرسختی برای تیم ما محسوب شود و کار تیم ایران را مشکل سازد.
 
وی عنوان داشت :عملکرد خوب داوران ایران در مسابقات چین باعث شود قضاوت پارالمپیک را نیز عهده دار شویم.والیبال دنیا به تکنیک های فنی ایران نیاز دارد و امیدوارم در رقابتهای جهانی شاهد حضور نمایندگان کشورمان باشیم.

توکلی در خصوص انتخاب هادی رضایی به عنوان مشاور فنی سازمان جهانی پاراوالیبال گفت : ابتدا از طرف جامعه بانوان والیبالیست به هادی رضایی تبریک عرض می کنم ومعتقدم این موضوع توقع دنیا را از والیبال ایران افزایش داده است و نوید آینده خوبی را برای تیم ملی کشورمان در هر دو گروه آقایان و بانوان می دهد.این اتفاق روحیه و انگیزه بازیکنان را نسبت به قبل افزایش داده است.

 رئیس انجمن والیبال نشسته در پایان خاطر نشان کرد : تصمیم داریم با کمک هادی رضایی تیم هایی در سطح نوجوانان و مینی والیبال در ایران و سایر کشورها تشکیل دهیم تا این رشته را در سطح پایه نیز وارد کینم.امیدوارم حضور وی  در سازمان جهانی پاراوالیبال پشتوانه محکمی برای تیم ملی ایران در تمامی رده های سنی شود.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار