معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج گفت: در سال جاری سه همایش ملی و یک همایش بین‌المللی با محوریت دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛به نقل از روابط عمومی دانشگاه یاسوج، هجیر کریمی اظهار کرد: همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری در تاریخ 31 فروردین و با حضور مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج ادامه داد: برگزاری نخستین همایش ملی واژه‌پژوهی در علوم قرآنی و همچنین همایش توسعه روستایی از دیگر برنامه‌هایی این دانشگاه در سال 95 است.

کریمی بیان داشت: بخش علمی کنگره بین‌المللی بی‌بی حکیمه و زنان مقدس در جهان اسلام به عهده دانشگاه یاسوج است و بخش اجرایی آن را استانداری بر عهده گرفته است.

معاون دانشگاه یاسوج به همکاری با بنیاد نخبگان استان اشاره کرد و اذعان داشت: با همکاری این بنیاد جشنواره ابداعات و اختراعات با حضور هفت استان کشور در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه یاسوج تجارب ارزشمندی در برگزاری همایش‌های ملی دارد ابراز داشت: کیفیت برگزاری همایش‌های مصالح نوین ساختمانی و همایش ملی بلوط بسیار بالا بود و تقدیرنامه‌های زیادی از سوی مسئولان وزارت علوم و دیگر وزارت‌خانه‌ها دریافت شده است.

کریمی در پایان گفت: برخی نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان پیشنهادها و رایزنی‌هایی با دانشگاه یاسوج جهت برگزاری همایش‌های مختلف داشته‌اند که مشغول بررسی این پیشنهادها هستیم.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.