کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با افزایش سرعت وزش بادهای غربی تنگه هرمز و خلیج فارس از ساعات بعد از ظهر و شب مواج خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ سی سی پور افزود: سرعت باد در این نواحی تا ۴۵ کیلو متر بر ساعت افزایش می یابد.

وی با اشاره به افزایش ارتفاع موج به بیش از  ۱۵۰ سانتی متر در برخی نواحی دریایی گفت: با توجه به شرایط جوی در این مدت توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از تردد خودداری کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با اشاره به کاسته شدن سرعت باد از ساعات ابتدایی صبح فردا افزود: دراین مدت آسمان غالب نقاط استان صاف خواهد بود.

وی با اشاره به بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته بر اثر فعالیت سامانه بارشی در استان افزود: میزان بارندگی برای سیری ۳ میلی متر، لاوان ۲ میلیمتر و کیش و ۱ و سه دهم میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: همچنین از ایستگاه های هواشناسی شهر های قشم، بندرلنگه، ابوموسی، پارسیان، بندرعباس و بندر خمیر نیز بارش باران کمتر از ۱ میلیمتر اعلام شده است.

سی سی پور افزود: از لحاظ دمایی حاجی آباد با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد و بشاگرد با دمای ۳۳ درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرم ترین شهرهای استان هستند.

دمای بندرعباس نیز در سردترین ساعات شبانه روز به ۲۰  و در کمترین ساعات به ۳۰ درجه سانتی گراد می رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.