ويژه برنامه ولادت حضرت اميرالمومنين علي (ع) در تاريخ 31 فروردين با حضور نابغه هاي قرآني جهان اسلام محمدتقي خان و محمد نقي خان از كشور پاكستان در سالن همايش هاي بين المللي دانشگاه زنجان برگزار مي شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، اين برنامه با تلاوت مهدي حيدري قاري نوجوان و نفر نخست مسابقات شروع می شود و در ادامه محمد محمدي حافظ خردسال قرآن كريم به خطابه خواني با موضوع ولايت امام علي(ع) خواهد پرداخت.

مولودي خواني و قرعه كشي و اجراي مسابقه از محورهاي ديگر اين برنامه خواهند بود.محمد تقي خان در سال 1977 ميلادي (1376 هجري شمسي) در كشور پاكستان و در خانواده مذهبي ديده به جهان گشود.

پدر وي از روحانيون سرشناس و فعال منطقه بود.محمدتقي خان سه ساله بود كه غم از دست دادن پدر را تجربه كرد و تحت سرپرستي برادرش محمد نقي خان قرار گرفت.محمد تقي خان مي تواند براي پاسخگويي سوالات مختلف قرآني و اجراي برنامه از زبان هاي مختلف از جمله فارسي، اردو، انگليسي و عربي استفاده كند.

يك خصوصيت مهم اين نابغه قرآني اين است كه وي به زبان شيرين فارسي، اردو، انگليسي و عربي سخنراني مي كند.نامبرده تاكنون بيش از دو هزار و 500 برنامه قرآني در كشورها و شهرهاي مختلف ايران و جهان انجام داده و سبب جذب هزاران نفر از مخاطبان، به مكتب نوراني اهل بيت(ع) شده است.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.