نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از متن پیش نویس بیانیه نشست سران کشورهای اسلامی که بجای عامل اصلی کشتار و خونریزی ایران و حزب الله لبنان رو متهم قرار داده به شدت انتقاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سید حسن عاملی در شصت و هفتمین جلسه از سلسله جلسات مهدویت بنیاد فرهنگی نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز،این روز را روز سیاهی برای سران کشور های اسلامی عنوان کرد و افزود:دیپلماسی پول جنایتکارانی که روزانه تعداد زیادی کودک و بی گناه را در کشورهایی مانند یمن،سوریه و عراق کشته می شوند باعث شد که هیچ کدام از مسببین اصلی کشتار از سوی سران کشورهای اسلامی محکوم نشوند.

امام جمعه ازدبیل افزود: پارلمان اروپا به عربستانی که کودک کشی می کند سلاح فروخته و به فکر 10 هزار کودک مهاجر گم شده در اروپا نیست و بجای آن به دروغ ایران را به علت مسائل حقوق بشر محکوم می کنند.

وی اظهار کرد: سردرمداران ترکیه از سویی با صهیونیست ها مذاکره و از سویی در نشست سران کشورهای اسلامی سخن از دفاع از فلسطین می زنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری استکبار جهانی را نماد دجال معرفی کرد و اظهار کرد : روزی خواهد رسید که خداوند متعال تمامی کسانی را که حرمت انسان ها را شکسته ،حمله هایی جنایتکارانه مانند هیروشیما و عراق را انجام داده و به کسی پاسخگو نیستد را نابود و به جای آنها جکومت در دستان صالحان خواهد بود.

امام جمعه اردبیل نفوذ فرهنگی را از اصلی ترین معظلات و فتنه های گریبانگر جهان اسلامی دانست. و افزود: فیلم های نامناسب شبکه های ماهواره ای بدتر از بمب های اتمی برای مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در اردبیل نداشتن نگرش تخصصی به مسائل فرهنگی و انتصاب افراد سیاسی به سمت های تصمیم گیرنده فرهنگی و نیز حمایت نکردن از مباحث نرم افزاری در مورد مشکلات فرهنگی را از اصلی ترین دلایل بروز مشکلات فرهنگی و حل نشدن معضلات فرهنگی ایجاد شده در جامعه عنوان کرد.

سید حسن آملی بر اساس روایات اشغال فلسطین ،حکومت دجال ،جنایات صوفیانی در سوریه و عراق و هم پیمانی سران ترک و روم را از علائم ظهور صاحب الزمان بیان کرد و گفت: زمان ظهور امام مهدی (عج) نزدیک است.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.