رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال از درخشش و کسب مدال های رنگارنگ جهانی توسط رزمی کاران اين شهرستان در عرصه رقابت های جهانی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سيد ناصرميرمرسلی در مراسم تجليل از قهرمانان ملی و بين المللی خلخال افزود: ورزشكاران رزمی كار اين شهرستان درفروردين ماه امسال موفق به كسب چندين عنوان قهرمانی در عرصه رقابت های جهانی كاراته و كيك بوكسينک شده اند.

وی گفت: در مسابقات كيک بوكسينک جهانی كه از 20 تا 25 فروردين و با شركت ورزشكارانی از 32 كشور جهان در شهر آنتاليای تركيه برگزار شد، اميد نصرتی برندق موفق به كسب عنوان قهرمانی و تصاحب مدال طلای اين مسابقات شد.

ميرمرسلی ازكسب سه عنوان قهرمانی جهان توسط ورزشكاران خلخال در مسابقات كاراته سبک شوتوكان در سال جاری خبرداد و گفت: در اين مسابقات كه با شركت ورزشكاران 5 كشور در فروردين ماه امسال در شهر كرمانشاه برگزار شد حسن خلقی موفق به كسب عنوان قهرمانی در رده نوجوانان و احمد ناصری و سجاد ناصری نيز دو عنوان نائب قهرمانی مسابقات را كسب كردند .

وی برگزاری آئين های تجليل از قهرمانان ورزشی خلخال را ايجاد انگيزه برای ساير ورزشكاران دانسته و افزود: درصورت رفع كمبود اعتبار ورزشی درسال جاری ورزش اين شهرستان ارتقا يافته و به جايگاه اصلی خود در استان و كشور نزديک خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.