رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپوليس گفت:بازيكنان دقت بيشترى مى كردند آن وقت آنها تاريخ ٦ تايى را مى توانستند تكرار كنند.

جعفر كاشانى در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  افزود : من از روز اول گفتم كه تيم پرسپوليس به تدريج شخصيت قهرمانى پيدا مى كند و هم اكنون اين موضوع محقق شده است.

وى در ادامه عنوان كرد: اگر بازيكنان بيشتر دقت مى كردند آن وقت با نتيجه ٦ بر صفر برنده اين ديدار بوديم همه تيم خوب بودند و تفكرات كادر فنى را به درستى اجرا كردند.

كاشانى در مورد قضاوت تركى گفت : داور بازى اشتباهاتى داشت و پنالتى استقلال درست نبود اما تركى اشتباهات دو طرفه داشت و بهتر است وارد جزئيات نشويم

رئيس هيأت مديره درباره گفته هاى برانكو كه برنده دربى تكليف قهرمان ليگ را مشخص مى كند بيان كرد: برانكو مربى با دانشى است و مديريت باشگاه تا كنون از وى حمايت كرده و در جهت رفع موانع و مشكلات قدمهايى برداشته است اميدوارم روند رو به رشد ادامه يابد و با تشكيل تيمهاى پايه زير نظر برانكو ساختار تيم را تقويت كنيم.

كاشانى بيان كرد : من به قهرمانى فكر نمى كنم بلكه به ساختار باشگاه توجه مى كنم اگر اين دو تيم خوب باشند تيم ملى خوبى خواهيم داشت كه در آينده حرفهاى زيادى براى گفتن دارد.

وى در پايان خاطر نشان كرد: اگر شخصيت قهرمانى پرسپوليس ادامه داشته باشد و كمبودها جبران شود آن وقت در سالهاى آينده باشگاه داراى زير ساختارهاى خوبى مى شود.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
از مدیریت باشگاه تقاضا میکنیم که شروع به بازیکنسازی از تیم های پایه زیر نظر برانکو بکنن.
ما باید بهترین استفاده رو از دانش پروفسور برای داشتن یه تیم قوی واسه سالهای آینده انجام بدیم.
ممنون از مدیریت و هیات مدیره
آخرین اخبار