هفته دوم لیگ دسته اول فوتسال ایران با شکست همزمان دو نماینده ساوه پیگیری شد تا تیم ارژن شیراز به تنهای در صدر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هفته دوم از دور نهایی لیگ دسته اول فوتسال ایران در شهرهای شیراز و تهران پیگیری شد.

ارژن شیراز ۶ – شهرداری ساوه ۵

در نخستین دیدار این هفته و از ساعت پانزدهم دو تیم برنده در هفته نخست به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم میزبان یعنی ارژن شیراز همانند هفته اول مسابقات بازی را هجومی و موفق آغاز کرد و از غفلت مهمان به سود خود بهره برد تا با نتیجه دو بر صفر از حریف پیش بیفتد. در ادامه تلاش شهرداری ها برای جبران ثمری نداشت و تیم شیرازی موفق شد اختلاف را به سه رسانده و با برتری قاطع به رختکن برود. در آغاز نیمه دوم تیم شهرداری سراسر حمله به میدان امد اما باز هم شاگردان کمالی بودند که توانستند گلزنی کرده و با خیال راحت به کار خود ادامه دهند. در این دقایق ساوجی ها ب زدن دو گل اختلاف را نصف کردند تا کمی امیدوار شوند اما گل پنجم و ششم ارژن کار شاگردان خبیری را دشوار کرد و نتیجه به ۶-۳ رسید. در ادامه شاگردان خبیری که چیزی برای از دست دادن نداشتند به حملات خود ادامه دادند و توانستند در ثانیه های پایانی اختلاف را به یک گل برسانند اما زمان اجازه کسب امتیاز را به این تیم نداد تا تیم ارژن شیراز با کسب این سه امتیاز ارزشمند یک گام مهم در راستای لیگ برتری شدنش بردارد.

دانشگاه آزاد اسلامی تهران ۸ – سن ایچ ساوه صفر 

در دومین دیدار این هفته در ورزگاه پیامبر اعظم تهران تیم دانشگاه ازاد تهران که هفته گذشته مقابل ارژن مغلوب شده بود به مصاف سن ایچ رفت که او هم در دیدار اول مقابل همشهری خود تن به شکست داده بود. در این دیدار شاگردان قاضی با زدن دو گل زودهنگام اختیار بازی را از ان خود کردند و توانسند با مدیریت بازی و زدن گل سوم شیرازه سن ایچ را از هم پاشاندند و این تیم بی دفاع را در همان نیمه اول با نتیجه شش بر صفر راهی رختکن کردند. در نیمه دوم تیم سن ایچ با هدایت سید مهدی غیاثی با هدف گل نخوردن و کم کردن فاصله راهی میدان شدند اما عطش گلزنی دانشگاهی ها کاهش نیافته بود و این تیم موفق شد در این نیمه دو گل دیگر بزند تا در نهایت با نتیجه هشت به برتری رسیده و با سه امتیاز بعد از ارژن در مکان دوم قرار گیرد. دانشگاه ازاد هم امتیاز با شهرداری و به دلیل تفاضل گل بهتر در مکان دوم است و در هفته سوم باید برای تعیین تکلیف مکان دومی در ساوه به مصاف این تیم برود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار