لرستان؛

فضای حاکم براجلاس سازمان سران تحت تاثیراختلاف افکنی سعودی ها بود

امام جمعه خرم آباد گفت :فضای حاکم براجلاس سازمان سران کشورهای اسلامی تحت تاثیراختلاف افکنی سعودی ها بود.

فضای حاکم براجلاس سازمان سران تحت تاثیراختلاف افکنی سعودی ها بود  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی درجمع نمازگزاران درمصلای الغدیرافزود:این اجلاس که با شعارهمبستگی برای عدالت و صلح ، بنابود گره گشای مشکلات کشورهای مسلمان باشد که با شیطنت سعودی ها به محفلی برای تفرقه تبدیل شد.

نماینده ولی فقیه درلرستان عربستان را حامی اصلی تروریسم دردنیا دانست وافزود:درکنار آمریکا که پرورش دهنده اصلی تروریستهاست ، سران عربستان هم بزرگ ترین حامیان مالی گروهک های تروریستی درمنطقه هستند که به نام اسلام به ترویج خشونت می پردازند.

امام جمعه خرم آباد، بیانیه پایانی اجلاس سران کشورهای اسلامی را مغرضانه دانست و افزود: ملت هوشیار و با بصیرت ایران برای اینگونه ادعا های پوچ کمترین ارزشی قائل نبوده و آنرا اقدامی در راستای سیاست های استکبار جهانی می داند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی دربخش دیگری از خطبه ها ، ارتش را نماد اقتدارنظام اسلامی دانست وگفت: با ابتکارو نوآوری فرزندان ایران اسلامی، نیروهای مسلح کشورمان اینک درسطحی از آمادگی و اقتدارقراردارند که هیچ قدرتی یارای مقابله با آن را ندارد.

نماینده ولی فقیه درلرستان با اشاره به خسارات سیل اخیر به زیرساخت های شهری و روستایی ، خواستار رسیدگی به سیل زدگان و خسارت دیدگان سیل اخیر دراستان شد .

انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.