اصفهان؛

همه باید مردم را به مشارکت در مرحله دوم انتخابات مجلس تشویق کنند

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: برای برگزاری شکوهمند انتخابات نیازمند قانونمندی و حفظ سلامت انتخابات در همه مراحل و حضور حداکثری مردم و رقابتی و پرشور هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن گلابی در جلسه هم‌اندیشی مرحله دوم انتخابات در شهرستان شهرضا، اظهار کرد: سلیقه‌ها در بین مردم متفاوت است اما اعتقادات به نظام، دین و ولایت‌مداری مردم پابرجا است.
وی با اشاره به اینکه اخلاق مداری و قانون گرایی از مهم ترین ارکان انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرضا بوده است، عنوان کرد: عدم دریافت هرگونه شکایت از سوی نامزدهای انتخاباتی و دیدار نامزدها پس از اعلام نتایج نهایی جزو مهم ترین ویژگی های انتخابات هفتم اسفند در شهرضا به شمار می رود.
فرماندار شهرستان شهرضا گفت: بیش از ۱۳۰ هزار و ۵۳۶ نفر در دور دوم انتخابات در شهرستان‌های شهرضا و دهاقان واجد شرایط رأی دادن هستند.
گلابی گفت:مرحله دوم انتخابات به طور طبیعی مشارکت از مرحله نخست کمتر است و تجربیات گذشته نیز نشان داده که مشارکت مردم در مرحله دوم کمرنگ‌تر می‌شود و این یک امر طبیعی است.
وی گفت: مردم باید بدانند با جدی گرفتن این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی، نقش بسیار تعیین کننده‌ای در شکل‌گیری آرایش سیاسی مجلس دهم ایفا می‌کنند، بنابراین باید اهمیت دور دوم انتخابات را درک کنند.
فرماندار شهرضا با بیان اینکه دور دوم انتخابات به میزان دور اول دارای اهمیت بوده و سرنوشت‌ساز است،‌ گفت: انتظار می‌رود که مردم در این دور از انتخابات با رغبت و جدیت مشارکت کنند.
گلابی اظهار داشت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و پیشرفت اقتصادی کشور است و همه مردم باید برای مایوس کردن دشمنان بار دیگر پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.
وی با بیان اینکه انتخابات به مردم شور و نشاط می‌دهد، گفت: آموزش‌وپرورش در مدارس، روسا در ادارات و دهیاران در روستاها باید شور و نشاط را ایجاد کنند.
فرماندار شهرضا با تأکید بر اینکه مسئولان ادارات حق دخالت و پشتیبانی از نامزدی را ندارند، افزود: کارمندان ادارات تا زمانی که در اداره هستند حق تبلیغ برای نامزدی را ندارند.
وی بیان کرد: ۲۰۰ دستگاه هویت سنج در سطح استان اصفهان است که برای انتخابات مرحله دوم در شهرستان درخواست خود را به استانداری برای استفاده از آن داده‌ایم.
 فرماندار شهرضا گفت: به کمک دستگاه‌های احراز هویت با استفاده از کارت ملی مشخصات و هویت افراد احراز می شود و چنانچه در شعبه دیگری رای داده باشند نیز مشخص خواهد شد.
وی در پایان با بیان شرایط افراد برای حضور در دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرضا گفت: در این دوره از انتخابات، افرادی که در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان رای داده باشند و یا در انتخابات شرکت نکرده باشند، امکان حضور دارند. 




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.