حجت اشرف‌زاده خواننده کشورمان در شامگاه ٢٦ فروردین‌ماه در حوزه هنری، تالار اندیشه به اجرای کنسرت آلبوم «ماه و ماهی» پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت اشرف‌زاده خواننده کشورمان در شامگاه ٢٦ فروردین‌ماه در حوزه هنری، تالار اندیشه به اجرای کنسرت آلبوم «ماه و ماهی» پرداخت.

قبل از شروع برنامه کلیپی از قسمت‌های فیلم سینمایی «مادر» و آهنگ «ای ایران» که توسط جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون خوانده شده، پخش شد. پس از آن نوازنده‌ها وارد صحنه شده و پس از کوک کردن سازها برنامه آغاز شد.

اشرف‌زاده با قطعه «نوایی نوایی» و تشویق حضار وارد شد و پس از اتمام آن از فاضل ناظری و دوستانش برای کنسرت امشب تشکر کرد.

پس از آن قطعه «گویی که خندد سپیده» را اجرا کرد و گفت: امیدوارم تا به اینجا برای شما لذت‌بخش بوده باشد.

در این بین از حضار خواست نوازنده‌ها را مورد تشویق قرار دهند. در ادامه این برنامه قطعاتی از آلبوم «ماه و ماهی» را برای هوادارانش خواند.

پس از آن قطعه «کوچه باغ‌های نیشابور»، «یاد یار» و پس از آن قطعه پر طرفدار «ماه و ماهی» را با همخوانی قابل توجه حضار اجرا کرد.

در ادامه از داریوش نقشوی (پیانو)، مجید مظاهری (کمانچه)، بهنام معصومی (سازهای کوبه‌ای)، آرش جامع (رهبر ارکستر)، امین عطا (ویولن) تشکر کرد و به دلیل اینکه تولد امین عطا (یکی از نوازندگان )نیز بود، برای او ملودی به این مناسبت نواخته شد.

وی در ادامه گفت: قصد داریم قطعه‌ای با حال و هوای بهاری، اصیل ایرانی و عاشقانه را برای شما اجرا کنیم.

قطعه «داد و بیداد از این روزگار» و «عاشقم من عاشقی بی‌قرارم» را به مناسبت شب آرزوها و و با آرزوی سلامتی برای همه اساتید موسیقی کشورمان به خصوص  محمدرضا شجریان خواند.

در ادامه این برنامه قطعات «بیا تا گل بر افشانیم» و «شهزاده رویای من» نیز اجرا شد.

از نکات جالب این برنامه این بود که قطعه «ماه و ماهی» به دلیل درخواست مکرر هواداران سه بار اجرا شد و هر بار با استقبال بسیار زیادی روبرو می‌شد.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار