مجله راديويى ورزش در يزد صبح پنجشنبه مهمان خانه هاى علاقه مندانش بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مجله راديويى ورزش در يزد اين هفته به صورت ويژه به تيم فولاد يزد و احتمال بقاى اين تيم در ليگ يک پرداخت.

سوال پيامكى اين برنامه نيز به بقاى تنها تيم يزدى ليگ ازادگان از ديد مردم پرداخت كه ٥٨درصد از مخاطبان به ماندن فولاد خوشبين بودند.

در اين بخش قادريان ورزش نويس يزدى و باقرنيا سرمربى فولاد به بيان ديدگاه خود در مورد شكست مقابل مس و بازى شش امتيازى پيش رو برابر شهردارى اردبيل پرداختند.

قادريان شكست بازى هفته گذشته را افت مشهود تيم در نيمه دوم عنوان كرد و از آن به عنوان نقطه ضعف اصلى تيم مجيد باقرنيا بيان نمود.

وى همچنين سه امتياز بازى برابر شهردارى را  مشروط به حضور تماشاگر و كم اشتباه بودن تيم فولاد از ان اين تيم دانست.

باقرنيا در ادامه با اين برنامه همراه شد و شكست هفته گذشته را اشتباه در جاى گيرى مدافعان هنگام پرتاب اوت كه ناشى از عدم تمركز ميباشد عنوان كرد.

سرمربى فولاد اين عدم تمركز را از ندادن پاداش هاى پيروزى برابر پاس دانست و از شخص استاندار بابت عدم حمايت از فولاد گلايه كرد.
.
برنامه ورزش در يزد به سراغ دوچرخه سوارى شهر دوچرخه ها نيز رفت و از مربى تيم جوانان دوچرخه سوارى يزد يعنى بنا زاده علت عدم حضور اين تيم در مسابقات كشورى را جويا شد.

بنا زاده با بيان نبود بودجه در اين رشته و نداشتن پيست عدم حضورشان در مسابقات را توجيه كرد كه دليل دوم با وجود كلنگ زنى بزرگترين پيست خاورميانه داغ دل دوستداران ورزش را زنده كرد.

در اين بخش برنامه آخوندى دبير دوچرخه سوارى استان بر روى خط ارتباطى حاضر شد و دليل اعزام نكردن جوانان دوچرخه سوارى را به عدم برنامه ريزى براى تيم دارى در اين مسابقات ،نبود منبع مالى و كيفيت پايين تيم اعلام كرد.

وى از تلاش براى ورود بخش خصوصى به تيم دارى و فعاليت آكادميک دوچرخه سوارى در آينده نزديک پرده برداشت.

بخش مطبوعات با ورزش يزد به سيرى در روزنامه هاى امروز پرداخت كه شهراورد٨٢ موضوع اصلى آنان بود.

 انتهاى پيام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.