در حالی اصفهان شاهدکاهش 10 تا 25 درصدی قیمت میوه نوبرانه در میادین میوه و تره بار بود که هر کیلو آلوچه 14 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

مدیر روابط عمومی میادین میوه و تره بار استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ با اشاره به کاهش 10 تا 25 درصدی قیمت میوه نوبرانه در بازارهای میوه و تره بار استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به ورود میوه های نوبرانه از سایر نقاط کشور به اصفهان در روزهای آینده قیمت بالای این میوه ها شکسته خواهد شد.

سعید طاهرزاده افزود: قیمت فعلی این دست میوه ها در بازار به شکل حبابی و کاذب هستند و تا چند روز آینده این محصولات به قیمت واقعی خود نزدیک تر خواهند شد.

وی تصریح کرد: بیشترین واردات میوه های نوبرانه به اصفهان از شهرهای بوشهر، مراغه و کاشان انجام می شود و هزینه حمل و نقل این میوه ها تا استان مقصد بر افزایش قیمت این میوه ها اثر خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی میادین میوه و تره بار استان اصفهان در خصوص قیمت میوه ها ابراز کرد: قیمت هر کیلو آلوچه کاشان در میادین میوه و تره بار اصفهان 14 هزار تومان، هر کیلو چغاله بادام و زردآلو 7 هزار تومان و هر کیلو ملون 2 هزار تومان اعلام شده است. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار