جوکار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس اجازه سفر نمایندگان کنگره آمریکا به ایران را نخواهد داد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: سفر نمایندگان کنگره به ایران ضرورتی ندارد و مجلس اجازه چنین سفری را به آنان نخواهد داد.

س"محمدصالح جوکار" در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مخالفت علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با درخواست مجدد سه عضو کنگره آمریکا برای سفر به ایران گفت: آمریکا چندین دهه است که دشمنی‌اش را با ما ثابت کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به مواضع خصمانه مقامات آمریکا اظهار داشت: کارشکنی‌های واشنگتن و به ویژه طرح‌های ضد ایرانی کنگره آمریکا برای فشار بر ایران حتی بعد از برجام، حاکی از آن است که دشمنی آنان با کشورمان حتی با مذاکرات هم پایان نمی‌یابد.

وی با تاکید بر لزوم مخالفت با سفر نمایندگان کنگره آمریکا به بهانه‌های مختلف به ایران تصریح کرد: کاملا واضح و مبرهن است که آنان برای این می‌خواهند به کشورمان بیایند که باز هم چهره نفاق و تزویرشان نسبت به کشورمان را ترسیم کنند.

جوکار با تاکید بر اینکه منافع ملی‌ اجازه آمدن مقامات آمریکا به کشورمان را نمی‌دهد، خاطر نشان کرد: این سفر ضرورتی ندارد و به عنوان یک عضو کمیسیون امنیت ملی می‌گویم که مجلس شورای اسلامی اجازه سفر نمایندگان کنگره آمریکا به ایران را نخواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار