برانکو: دربی را سیاسی بازی نمی‌کنیم/ موقعیت های پرسپولیس باید تبدیل به گل شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت:در دربی استفاده از موقعیت های نصف و نیمه گلزنی نیز اهمیت زیادی دارد و باید از کوچکترین فرصتی استفاده کرد.

برانکو: دربی را سیاسی بازی نمی‌کنیم/ موقعیت های پرسپولیس باید تبدیل به گل شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری دربی 82 پایتخت اظهار داشت: ابتدا باید به شما خبرنگاران و کسانی که از تلویزیون کرواسی در این نشست حضور دارند خوشامد بگویم بدون شک آنها برای دیدن بزرگترین بازی آسیا به تهران آمده‌اند و قرار است از این دیدار گزارش تهیه کنند امیدوارم که فردا همه از یک بازی زیبا شاد شویم.
 
وی افزود:افتخار بزرگی است که در یک طرف این بازی حساس پرسپولیس وجود دارد و فکر می کنم موقعیت ما در جدول و نتایجی که تا اینجای لیگ گرفته ایم به همراه بازی‌های خوب بهترین دعوتنامه برای هواداران پرسپولیس در دربی است.
 
وی ادامه داد: افتخار می کنیم که در حضور صد هزار نفر به میدان می رویم و طبیعی است که در این فضا همه توانمان را برای خوشحالی بهترین هواداران به کار می گیریم.
 
برانکو افزود: کمال کامیابی نیا به دلیل محرومیت و رضا خالقی فر به دلیل مصدومیت را در این بازی در اختیار نداریم ضمن اینکه وضعیت امید عالیشاه هنوز مشخص نیست.
 
وی در بازی مقابل ملوان به دلیل آسیب دیدگی غیبت داشت اما باید تا لحظه آخر منتظر بمانیم تا تکلیف عالیشاه برای حضور در دربی مشخص شود.
 
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه کارشناسان و هواداران فوتبال شانس بیشتری برای پیروزی این تیم در دربی قائل هستند اظهار کرد:ما در 19 بازی اخیر بدون شکست بوده ایم  و نشان دادیم که در فرم بسیار خوبی هستیم دربی مقررات خاص خودش را دارد اما در مقابل استقلال شرایط خوبی را دنبال خواهیم کرد مهم این است که در روز بازی کدام تیم فرم بهتری برای بازی دارد وضعیت دو تیم در جدول هیچ اهمیتی ندارد استقلال در کل فصل صدرنشین بوده اما چه کسی می تواند مطمئن باشد که پرسپولیس بازی فردا را می برد ما در بازی فردا ریسک می کنیم و امیدوارم با ارائه عملکرد خوب و کسب سه امتیاز برنده از زمین خارج شویم.
 
برانکو در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی محسوب می شود و این موضوع منجر به این شده که برخی از بازیکنان با علم به اینکه قهرمان می شوند نسبت به وضعیت تمرینی تیم شما گلایه داشته باشند گفت:قبل از هر چیز باید بگویم بازیکنانم را درک می کنم ما به همراه استقلال خوزستان و استقلال تهران مدعیان اصلی قهرمانی هستیم و طبیعی است که در آستانه این بازی بزرگ هیجان بازیکنان بیشتر می شود طبیعی است که بازیکنانی مثل مهدی طارمی نگران بازی فردا باشند اما نکته مثبت این صحبت این است که ما تا لحظه ورود به زمین برای دربی آماده می شویم درست است که محرومیت کامیابی نیا تا حدودی پرسپولیس را با مشکل مواجه می کند اما این امر بخشی از فوتبال است و همیشه مشکلاتی در تیمها وجود دارد .
 
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چه تدبیری به کار می‌گیرید که مانند بازی نفت موقعیت‌های زیادی از سوی بازیکنان شما هدر نرود، بیان کرد:از دست دادن موقعیت های زیاد در کل فصل گریبانگیر پرسپولیس بوده است همچنین تیم ما پنالتی‌ها زیادی را نیز گل نکرده اما از طریق تمرینات زیاد سعی می کنیم این مشکل را تا حدودی برطرف کرده و بتوانیم درصد گل شدن موقعیت ها را بالا ببریم در دربی حتی گل کردن موقعیت های نصف و نیمه هم اهمیت دارد چه برسد به موقعیت های صد درصد به هر حال به دلیل هیجانات حاکم بر این بازی نمی توان تمام موقعیت های  صد درصد را به گل تبدیل کرد.
 
برانکو در مورد نوسانات پرسپولیس در بازی های اخیر گفت: هر بازی مسائل خاص خود را دارد ما مقابل ملوان و سیاه جامگان در موقعیتی سختی قرار داشتیم اما بازیکنانم با شخصیت مثال زدنی خود از این موقعیت های سخت خارج شدند اینکه بازیکنانم با اراده خود توانستند مقابل سیاه‌جامگان و ملوان به پیروزی برسند برایم خوشحال کننده است.
 
وی در مورد اینکه برخی بازیکنان پرسپولیس از جمله مهدی طارمی و محسن بنگر در نشست های خبری خود برای این بازی احتمال پیروزی استقلال را بیشتر می دانند و به نظر شما این امر نوعی سیاست به کار بردن برای مقابله با غرور بازیکنان پرسپولیس نیست گفت: ما سیاستی نداریم و در دربی سیاسی بازی نمی‌کنیم در این بازی انتظارات همه بالاست و ما یک مسئولیت داریم که هواداران خود را با برد پرسپولیس خوشحال کرده و به انتظارات آنها پاسخ مثبت دهیم.
 
برانکو در مورد تمرینات پرسپولیس برای آماده سازی بازی دربی بیان کرد:طبیعی است که به خاطر هیجانات این دیدار یک هفته در سبک زندگی و همچنین و تعطیلات بازیکنان تغییراتی ایجاد شود خوشحالم که بازیکنانم فضای عصبی را کنترل کرده و به درکی رسیده‌اند که با هیجانات دربی مقابله کنند اطمینان دارم که در 24 ساعت آینده شرایط به سود پرسپولیس پیش خواهد رفت.
 
سرمربی پرسپولیس در مورد برخورد کمیته انضباطی با متخلفان دربی اظهار داشت: طبیعی است که سازمانهایی که نظم و امنیت این بازی را کنترل می کنند دلشان می خواهد که همه چیز در بهترین شکل برگزار شود در دربی قبل همه مسائل از جمله سبک بازی دو تیم فضای استادیوم، رفتار تماشاگران و بازیکنان در حد عالی بود و هیچ مشکلی به وجود نیامد امیدوارم در بازی فردا نیز چنین وضعیتی وجود داشته باشد.
 
وی در خصوص اینکه محسن ترکی داور بازی فردا در دربی‌های گذشته دو اشتباه مسلم داشته گفت:من در مورد داوری‌ها حرفی ندارم و به داوران احترام می گذارم در سلامت داوران ایرانی شکی وجود ندارد و می دانم که آنها برای بهترین قضاوت در بازی فردا حاضر می شوند به هر حال اشتباه داوری در برخی بازیها پیش می آید اما پرسپولیس قبل از هر موضوعی  به بازیهای خود فکر می کند.
 
سرمربی پرسپولیس درباره حضور علی پروین در تمرین دیروز سرخپوشان بیان کرد:علی پروین به عنوان بزرگترین نام فوتبال ایران در تمرینات پرسپولیس حاضر و از ما حمایت کرد این افتخار بزرگی برای پرسپولیس بود و این عامل برای همه و افرادی که در باشگاه حضور دارند عاملی برای به وجود آمدن انگیزه است.پروین نشان داد که پرسپولیس چه اندازه برایش اهمیت دارد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: برانکو ، دربی ، پروین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار