چند طرح راه سازی در خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خواف از اجرای روکش آسفالت گرم محور قاسم آباد، حدفاصل بیاس آباد- قاسم آباد خبر داد.

سعید محمودزاده گفت: رویه مناسب راه، سبب تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی و نیز کاهش تصادفات می شود.

وی با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت محور پرتردد بیاس آباد – قاسم آباد به طول 4 کیلومتر در عرض 7 متر و به ضخامت 5 سانتی متر صورت پذیرفت؛ افزود: قیرهای این پروژه از محل طرح قیر رایگان وزارتخانه تأمین شده است .

محمودزاده گفت: طول این مسیر 20 کیلومتر است که حدوداً 10 کیلومتر از این مسیر در دست اقدام می باشد.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان خواف خاطر نشان کرد: با اجرای این عملیات که با مشارکت دهیاری اسداباد و شورای اسلامی شهر قاسم آباد صورت گرفت؛ علاوه بر مردم روستاهای اسدآباد و قاسم آباد، کلیه مسافرانی که از این محور قصد عزیمت به مناطق باغ بخشی، جنگل، چاه مسیله و گناباد را دارند، از نعمت راه آسفالته مناسب برخوردار گردیدند.

اجرای عملیات شانه سازی در محور خواف - قائن

رئیس اداره راه و شهرسازی خواف همچنین از اجرای عملیات شانه سازی در محور خواف- قائن خبر داد.

محمودزاده گفت: اداره راه و شهرسازی خواف با هدف ارتقای ایمنی وسائل نقلیه و نیز امنیت و سلامت مسافران در سطح راه های حوزه استحفاظی این شهرستان، اقدام به اجرای 20 کیلومتر عملیات شانه سازی در محور ترانزیتی خواف – قائن بعد از سه راهی بیاس آباد نمود.

وی با بیان اینکه این عملیات شانه سازی شامل تسطیح، دکاپاژ، آب پاشی و کوبیدن بود؛ افزود: با توجه به عرض کم این محور و عبور وسایل نقلیه سنگین که قصد عزیمت به بندرعباس و گمرک دوغارون را دارند؛ این موضوع همیشه مورد توجه اداره راه و شهرسازی خواف بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی خواف خاطرنشان کرد: عملیات تعریض جاده و شانه سازی از هر طرف به طول 3 متر در حال انجام می باشد

اجرای عملیات روکش آسفالت گرم به طول ۳ کیلومتر در شهرستان رشتخوار

در شهرستان رشتخوار هم عملیات روکش آسفالت گرم ۳ کیلومتر از راه های حوزه استحفاظی این شهرستان اجرا شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی رشتخوار گفت: به جهت تسهیل تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی و خروجی این شهرستان، عملیات روکش آسفالت گرم حدود 3 کیلومتر از مسیر ترانزیت محور تربت حیدریه - رشتخوار – خواف به ضخامت 5 سانتی متر اجرا گردید.

سید محمد حسینی با اشاره به اینکه شهرستان رشتخوار تا کنون از راه کمربندی شهری برخوردار نگردیده؛ افزود: اداره راه و شهرسازی رشتخوار به منظور رفع خرابی رویه محور در قسمت ورودی وخروجی این شهرستان با اختصاص 440 تن قیر و با مشارکت شهرداری رشتخوار اقدام به روکش آسفالت این محور ترانزیتی و مهم نمود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.