سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: لیست اعلام شده از سوی لوزانو لیست نهایی اعزامی به ژاپن نیست و بازیکنانی که به فرانسه فرستاده می‌شوند هم ممکن است در لیست نهایی نباشند.

امیر خوش خبر در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لیست اعلام شده از سوی رائول لوزانو ، گفت: 20 نفری که در حال حاضر اسامی آن‌ها اعلام شده است ، نفرات نهایی نیستند. هنوز زمان لازم است تا کادر فنی جدید به 14 نفری که قرار است در ژاپن تیم را همراهی کنند، برسند.

وی ادامه داد: تا چند روز آینده اولین لیست 14 نفره اعلام خواهد شد و نفرات برای حضور در اردوی فرانسه و برگزاری دیدارهای دوستانه انتخاب می‌شوند. البته این به این معنا نیست که این نفرات صد در صد همان‌هایی هستند که قرار است در انتخابی المپیک باشند. در واقع برخی بازیکنان برای آزمایش و نمایش عملکرد خود به فرانسه خواهند رفت.

خوش خبر خاطرنشان کرد: لوزانو مربی با تجربه، جدی و نکته سنجی است. شک نداشته باشید که با دقت نظر نفرات خود را انتخاب خواهد کرد و کسی نمی‌تواند در انتخابی تیمش دخالت کند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره بازی‌های دوستانه تدارک دیده شده برای ملی‌پوشان والیبال گفت: به دلیل شرایطی که تیم های ملی بزرگ جهان در حال حاضر دارند، نتوانستیم تعداد بیشتری بازی تدارکاتی ترتیب بدهیم. با این حال فکر می‌کنم کیفیت بالای مسابقات که در نظر گرفته شده است بتواند تعداد کم آن‌ها را جبران کند.

وی ادامه داد: فشار تمرینات بسیار بالاست و لوزانو حسابی از بازیکنان کار می‌کشد تا بدن‌هایشان برای نبرد مهم انتخابی المپیک آماده باشد. بازیکنان هم که تمام هدفشان رسیدن به المپیک و درخشش در ریو است با انگیزه و تلاش مضاعف کار می‌کنند.

خوش خبر افزود: برخی مصدومیت‌ها ممکن است به خاطر فشار زیاد و سنگینی تمرینات ایجاد شود اما نمی‌توان برای ترس از مصدومیت نحوه تمرینات را تغییر داد. امیدواریم که بازیکنان به خصوص نفرات اصلی با آسیب‌دیدگی جدی مواجه نشوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار