شعبان زاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: 25 پل عابر پیاده در قم تا پایان امسال نصب می شود، که از این تعداد بنا است 10 پل عابر پیاده مکانیزه و به پله برقی یا آسانسور مجهز شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ چهار پل عابر پیاده که سال گذشته قرارداد آن منعقد شده بود تحویل موقت شده است و فعالیت‌های تکمیلی مانند سقف، سایه‌بان و جنبه حفاظتی آنها تکمیل می‌شود

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری قم بیان کرد: 64 نقطه برای نصب پل عابر پیاده مکان‌یابی شده است، البته احتمال دارد به این تعداد افزوده شود، پس از نصب این 25 پل تا پایان امسال، پل‌های عابر پیاده دیگر در سال‌های بعد نصب می‌شود.

وی افزود: پل‌های عابر پیاده در مکان‌های خطرآفرین و ترافیکی نصب می‌شود که به صورت غیرهمسطح تونل، زیرگذر یا روگذر است، که به این وسیله از تداخل عابر پیاده با خودروها جلوگیری می‌شود.

شعبان زاده یادآور شد: نصب پل عابر پیاده هزینه فراوانی دارد، تامین اعتبار آن مشکل است و سعی می‌کنیم در زمینه پل‌های عابر پیاده به صورت تهاتر عمل کنیم، به صورتی که امتیاز نصب تبلیغات طی مدت زمان مشخص به ازای نصب پل عابر پیاده به فرد داده می شود.

در پایان خاطرنشان کرد: در نظر داریم همه پل‌های عابرپیاده را مکانیزه کنیم ولی شهرداری از این توان محروم است، اکنون پل‌های عابر پیاده در سه مکان میدان شهید مطهری، بلوار امین و بستر رودخانه مکانیزه است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار