اعزام ۱۳۲ دانشجوی دانشگاه بیرجند به پیاده روی اربعین

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند گفت:۱۳۲ دانشجوی دانشگاه بیرجند برای شرکت در پیاده روی اربعین عازم مرز مهران شدند.

اعزام ۱۳۲ دانشجوی دانشگاه بیرجند به پیاده روی اربعینبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حجت الاسلام جعفری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند گفت:132 دانشجوی دانشگاه بیرجند برای حضور در سیل عظیم عاشقان زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شرکت در پیاده روی اربعین عازم مرز مهران شدند.

وی افزود:امسال 44 نفر از دانشجویان دختر و 88 نفر از دانشجویان پسر به این سفر معنوی اعزام شدند.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه دانشجویان با حضور در این سفر توطئه های دشمنان برای ایجاد تفرقه میان مردم ایران و عراق را خنثی می کنند،گفت:دانشجویان دانشگاه بیرجند از مرز مهران همگام با دیگر زائران حسینی در پیاده روی اربعین شرکت می کنند و هشتم آبان به کشور باز می گردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند افزود:دانشجویان دختر 26 مهر و دانشجویان پسر امروز با سه دستگاه اتوبوس اعزام شدند.

بنا به گفته مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند،امسال 15 هزار دانشجو در قالب 250 کاروان دانشجویی از سراسر کشور به پیاده روی اربعین می روند.

انتهای پیام/غ

 ۱۳۲ دانشجوی دانشگاه بیرجند به پیاده روی اربعین اعزام شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.