شکوری: پرسپولیس برنده میدان خواهد بود

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم پرسپولیس متحد شده‌اند تا با نمایش بازی های خوب جام را بخاطر هادی نوروزی از آن خود کنند.

شکوری: پرسپولیس برنده میدان خواهد بود

ابراهیم شکوری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دربی 82 اظهار داشت:‌معتقدم دربی 82نسبت به دربی های  گذشته از حساسیت بالایی برخوردار باشد چرا که هر دو تیم می‌توانند با کسب سه امتیاز به پیروزی برسند.

وی ادامه داد: به نظر من هر تیمی که بهتر بازی کند می‌تواند برنده دربی باشد اما تیم پرسپولیس با بازیهای خوبی که ارائه می‌دهد می‌تواند بعد از چند سال پیروز میدان بوده و دل هواداران را شاد کند و پیش بینی من از این بازی این است که پرسپولیس 2 بر هیچ این دیدار را از آن خود می‌کند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: معتقدم هر دو تیم از هر لحاظ از قابلیت‌های بالایی برخوردارند و همانطور که نظاره گر هستیم هر دو تیم در بالای جدول قرار دارند و دارای امتیازات یکسان خواهند بود فکر می‌کنم پرسپولیس تیم یک دست تر است و آنها متحد شده ‌اند تا بخاطر هادی نوروزی بازی خوبی برا به نمایش بگذارند و امیدوارم که بتوانند قهرمان شوند و می‌دانم که پرسپولیسی ها در نظر دارند یک جام را بخاطر نوروزی  کسب کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شکوری ، دربی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار