معاون وزیر نفت و مدیر عامل صنعت پتروشیمی گفت: هم اکنون ظرفیت تولید به 7.4 میلیون تن در سال رسیده که با راه اندازی طرح های در دست اجرا این ظرفیت تا پایان برنامه ششم به 12 میلیون تن افزایش خواهد یافت.

ظرفیت تولید مواد پلیمری به 12 میلیون تن می رسدبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مرضیه شاه دایی عصر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی ایران پلاست گفت: ما معتقدیم صنایع پلیمری کشور باید ارتباطات راهبردی و بلند مدتی را با بازارهای موجود کشور هم چون صنعت خودرو، صنایع بسته بندی، مواد غذایی و کشاورزی ایجاد نماید و بازارهای هدف جدید به ویژه کشورهای همسایه را به صورت خاص مد نظر قرار دهد.

وی ادامه داد: بر همین اساس شرکت ملی صنایع پتروشیمی تلاش دارد تا با بهره گیری از تجارب مدیریت و بدنه کارشناسی کار آمد و توانمند خود در جهت توسعه این بخش از این صنعت ارزش آفرین گام های موثری را بردارد.

وی در ادامه عنوان کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به منظور توسعه صنایع تکمیلی، تولید خوراک بر روی صنایع پایین دستی، انتقال دانش فنی و بروز رسانی تکنولوژی های مورد نیاز را با برنامه ریزی در طرح های جدید صنعت مذاکرات و حضور هر چه پر رنگ تر در عرصه های بین المللی را در دستور کار قرار داده و امیدواریم با بهبود روابط بین المللی بتوانیم در این امر به موفقیت برسیم.

وی اظهارداشت:در این نمایشگاه 400 شرکت داخلی و 500 شرکت خارجی از 25 کشور جهان حضور دارند که شرکت‌های حاضر در نمایشگاه از 13 اروپایی، 10 کشور آسیا و 2 کشور از افریقا و اقیانوسیه آمده‌اند.
 
به گفته معاون وزیر نفت و مدیر عامل صنعت پتروشیمی با برنامه ریزی های انجام شده بالغ بر 200 هیئت تجاری تخصصی صنعت پلاستیک از 18 کشور نیز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ظرفیت ، پلیمر ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار